Toon posts:

Samsung DVD-HD870 of DVD-HD860?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond mede GoT-ers :)

Aangezien ik al een tijdje over een 32" HD-ready TV beschik van Samsung, en het beeld kwaliteit van m'n Sony DVD speler over scart maar erg brak vind, ben ik van plan om een DVD speler te kopen met een HDMI/DVI aansluiting die opschaalt naar 720p.
Nou was mijn keuze een tijd terug gevallen op de DVD-HD860 van Samsung, aangezien deze naar mijn mening wel goed genoeg voor mij was.
Maar nou zag ik op de website van Samsung dat er ook een DVD-HD870 op de markt is.
Aangezien deze nieuwer is (en goedkoper), kan ik misschien beter voor de DVD-HD870 gaan.
Maar nu komt het probleem dus, ik kan nergens op internet vinden welke eigenlijk beter is, aangezien het verschil in prijs niet veel is.
Op de website van Samsung.nl zie ik staan dat de DVD-HD860 een DCDi (Faroudja) chip aan boord heeft, maar niet bij de pagina over de DVD-HD870. Maar ik gok dat deze hij eigenlijk wel heeft, maar ik weet het dus ook niet zeker. :P
Heeft iemand ervaringen met beide spelers? Welke is volgens jullie beter?
Of weet iemand dat de DVD-HD870 gewoon een DVD-HD860 is in een vernieuwd jasje en misschien eventueel andere aangepaste dingen?

Groeten,
Niels :)

Verwijderd

Topicstarter
^^ Kickje

Weet echt niemand dit? :'(

Verwijderd

Hallo Niels,

laat ook ik net het verschil tussen de HD860 en de HD870 aan het bekijken zijn.

Naast het cosmetisch verschil en de chip waar jij het over had, kon ik alleen dit verschil vinden op kieskeurig nl dat de HD870 een Dolby Digital Decoder on board heeft.

Ik weet niet of je deze link nog kan openen

http://www.kieskeurig.nl HD860 vs HD870

gr. Des