Toon posts:

Hoe Duron overclocken zonder mp??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeeeeej ik heb net een heeeel goedkoop MSI K7T v1 moederbord gekocht ;) en een duron 600 hoe kan ik deze op ongeveer 800 mHz laten lopen zonder multiplier toch iets met alle bruggen vogelen..
?????:?:?:?:?:?

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
je L1 bruggen staan open en die moet je met een potlood dichtmaken door er een dun streepje tussen te zetten.Pas wel op dat de potloodstreepjes elkaar niet raken.
Succes met overclokken.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Hmmz je zegt dat je een MSI K7T hebt, als dit de gewone K7T is kan je het oc'en dacht ik wel vergeten....

(weet niet precies maar dacht niet dat het een vorm van soft bios ondersteunde of fsb settings...)

Check de site van msi ff als je het zeker wil weten.

Verwijderd

Topicstarter
Jonguhs dat met het unlocken dat weet ik wel maar ik bedoel er heeft ooit is ergens een review gestaan hoe je je duron kon oc'en op een bord zonder mp ondersteuning met de l1 t/m l7 bruggen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij heeft het wel een keer op Tom's Hardware gestaan.. tis natuurlijk wel klote, telkens als je wil verhogen moet je weer opnieuw kleuren.

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Je zou beter gewoon een MSI K7T pro 2 kunnen nemen....
(en dan die msi k7t verpatsen oid..)

Verwijderd

Het kan...
Ik heb zelf ook een kutplank (zie sig) en ben en niet aan begonnen nog want je moet bruggen sluien maar ook VERBREKEN en dat is zo goed als niet te doen

Verwijderd

Topicstarter
Voor hoeveel kan ik mijn MSI K7T verkopen dan wat zou ik er voor kunne vrage??

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Like: weinig

Mjah klinkt beetje klote (is 't ook) maar de enige mensen die wat met dit bord kunnen zijn ppl met huis-tuin-keuken pc's. Voor een tweaker is ie natuurlijk niet interressant..

En daar komt bij dat de MSI pro borden al rond de 300 piek zitten...

Naja ik zou als ik jouw was proberen em voor 200 piek kwijt te raken.

suc6 :)

Verwijderd

Kijk eens in vraag/aanbod wat er geboden/gevraagd wordt voor een K7T pro of pro 2.
Ik denk dat je met een 50 tot 100 gulden bijbetalen wel klaar bent. En met de pro2 kan je errug goed overclocken..

(wel kleuren uiteraard)
Pagina: 1