Toon posts:

win2k prof/server met UT server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een x ergens gelezen dan je op win2k problemen krijgt als je een unreal tournament server gaat draaien. Hij zou dan de data ophopen wat een hoge ping oplevert. Maar is hier niet een patch voor ofzo? En is dat alleen bij professional of ook bij server?

alvast bedankt

Verwijderd

Probeer het eerst eens zou ik zeggen:)

Verwijderd

Topicstarter
ja hallo, dan moet ik allebij proberen. eerst prof erop proberen, werkt dat niet server erop proberen, en als die ook nie werkt benk nog nix opgeschoten. IS er iemand die een echte oplossing heeft zonder dak alles moet proberen?

Verwijderd

ik zal het je zo snel mogelijk laten weten , normaal gezien weet ik vrijdag meer of de server geinstalleerd is of moet ik zeggen geinfecteerd is met UT ...het gaat om een win2000 server...

Greetz, }:O
-)cp(-fILe§

Verwijderd

Topicstarter
ok lama weten.
Ik heb dat namelijk eens ergens gelezen, en bij win2kprof hek het ook gezien dat er vette lag was, zelfs op het interne netwerk!
Maar dan zou je denken dat daar een patch voor is. weet iemand dit?

Verwijderd

Er waren vlak na de release van UT idd wat problemen met Win2000 en lag. Maar met de nieuwste patch (436 atm) is dit allang opgelost (vanaf 405b is dit probleem voor het eerst aangepakt).

Er zijn nog steeds wat kleine problemen als je de server ook gebruikt om zelf op te spelen, maar een dedicated UT-server moet met de nieuwste patch perfect draaien onder W2K. Pro of (Adv) Server-versie maakt trouwens weinig uit.

Dus als je ff patcht hoef je je nergens zorgen over te maken. Ik draai regelmatig UT-servers op mn W2K-pro systeem en nog geen problemen gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
Oh dat is dan harstikke mooi, want ik heb net win2k server geïnstallerd op die computer. Dan gaak ik ook gebuirk maken van terminal server. Dus vanaf een ander computer dat ding beheren. Ik heb het gezien op me werk en dat is heel gaaf. Is net alsof je achter die computer zit.

Verwijderd

Topicstarter
Werkt redelijk goed. MAAR ik denk dat me pc te langzaam is, of in ieder geval te weinig mem. Het is een cyrix PR300@ 266mhz met 64mb sdram op een intel 430VX chipset. Is het aan te raden om daar meer geheugen in te proppen voor win2k server?

Verwijderd

ik heb een UT server draaien op mijn win2k server en dat gaat erg goed :)

het is een p3 500 256 SDRAM met 2x 10/100 3com netwerk kaart

dat gaat ook erg goed als je op een lan speeld en er dan meer als 25 man op die server zit :)
Pagina: 1