Allround Laptop +/- 800 Euro

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:02
Een neef van mij wil een laptop kopen van ongeveer 800 euro. Hij gaat varen op zee, heeft net z'n studie af gerond, en omdat hij dan ongeveer 8 maanden weg is, is het wel handig een laptop bij te hebben.

Hij wil er natuurlijk basis dingen mee doen, maar het liefst (als dit mogelijk is) ook wat spelletjes spelen. Accuduur is niet heel erg belangrijk, omdat hij aan boord gewoon stroom heeft. Hier hoeft dus niet erg rekening mee worden gehouden.

Zelf heb ik al wel wat gezien, maar ik ben niet erg thuis in de wereld van notebooks. Ik heb wat rondgekeken, onder andere bij Dell. Ik dacht dat ze daar wel wat leuks hebben, wat niet teveel kost. Maar ik heb geen idee welke nu goed is. M'n pa heeft wel een Dell, en ik moet zeggen dat die niet slecht is (qua bouwkwaliteit enzo), maar games worden daar natuurlijk niet op gespeeld.

In ieder geval, alle hulp is welkom, en zelf zal ik ook nog wel wat rondkijken, maar zoals ik al zei, ik heb er niet teveel verstand van.

Alvast bedankt! _/-\o_ :)

Al wat gevonden:
http://www.officecentre.n...rr_F1107OCNdefinitief.pdf

Mischien iets, alleen windows Vista Bussnis, heb je natuurlijk niet heel veel aan, en ''maar'' 1 gb geheugen. Is de eerste. Pag. 4 staat er ook nog 1, links onder, is dat wat?? (769 euro)

[ Voor 13% gewijzigd door TheJVH op 21-05-2007 21:46 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien is het handiger om tweede hands te kijken. Dan vooral naar de merken met wat stevigere notebooks( zoals Lenovo/IBM en Asus) Dit omdat punt 1 de notebooks stevig zijn, dit is op zee erg belangrijk. Beetje boot vaart niet recht en kan veel last hebben van golfslag.

Maar vooral tweede hands omdat het budget niet zo groot is, als hij dan ook nog eens af en toe een spelletje wil spelen is het al helemaal niet aan te raden om een eerste hands laptop aan te schaffen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ehm jah, je zegt dat je budget 800€ is, maar is dat incl. of excl. btw? En dan geef je een voorbeeld laptop van 749, zie ik er alleen 1 staan van 769. Een beetje vaag. Maar als het zonder btw is, dan kan je tot 1,19x800=952€? Want dan heb je natuurlijk meer keuze.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:02
Nee, ik dacht dat het wel duidelijk was dat het incl BTW was, maargoed. En het is een foutje van mij van die 749. Moet idd 769 zijn :) .

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Dan kan je office centre al uitsluiten, want dat is voor bedrijven bedoelt.

• Foutlook
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BoyzNDaHood schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:18:
Dan kan je office centre al uitsluiten, want dat is voor bedrijven bedoelt.
Ach, het is net als met die macro-pasjes. Iedereen heeft tegenwoordig wel een familielid met zo'n pasje, dus dat hoeft echt het probleem niet te zijn.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Tja dit is niet de bedoeling van CSL en daarom gaat dit topic dicht. Lees Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen** nog eens door om te weten hoe je een dergelijk topic moet kopen

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.