Toon posts:

hoe WIFI laptop instellen om met WIFI pda op www te geraken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
hoe kan m'n het volgende instellen?
ik heb een PPC (E-ten m700) (heeft wifi) met recente update van WM6, en een laptop waarvan internet via de lan binnenkomt. Is het mogelijk, en hoe, om met m'n pda op het internet te kunnen door gebruik te maken van m'n wifi van m'n laptop?
alvast bedankt

Verwijderd

Door je internetverbinding te delen op de laptop. link

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03 18:34
Ja, is mogelijk, als beide adapters "ad-hoc" modus ondersteunen. Naast ICS moet je dat dus ook aanschakelen en zorgen dat ze elkaar vinden. Maar hierbij kunnen we je zonder verdere gegevens niet helpen. (Welke drivers gebruik je, welke wifi kaart op je laptop?)

Overigens...:
Het is duidelijk dat je hier nieuw bent (dit is je 1e post). Wellicht heb je nog niet de moeite genomen om de regels door te nemen? Het lijkt me handig als je even de Registratievoorwaarden / korte FAQ doorneemt. Op Tweakers.net verwachten we namelijk onder andere eigen inzet. Dus dat je het zelf al geprobeerd hebt uit te zoeken.

[ Voor 65% gewijzigd door Nijn op 21-05-2007 17:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Laptop :intelpro wireless 3945 ABG, Vista Home premium.
heb al 2u zitten googlen, en alles wat ik tegenkwam ging net om het omgekeerde, tevens vond'k nergens een degelijke uitleg om de windows mobile juist te configureren..
mvg

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:43

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zoekwoorden: Internet Connection Sharing & ad-hoc moet je voldoende mee kunnen vinden. Is overigens onlangs ook nog voorbij gekomen hier in Netwerken
Zie ook: Hoe deel ik Internet ?

Beste PcFreakske1985,

Welkom op GoT *O* Dat ten eerste..

Zoals je ziet, en ook had kunnen lezen in Het algemeen beleid verwachten we wel wat eigen inzet van de gebruikers. Goed zoeken, op zowel google als de eigen search hier op GoT, is een essenteel ding daarin.

Aangezien het je eerste topic is, zal ik hem niet direct op slot doen, maar let daar inhet vervolg wel op :)