Toon posts:

Voeding genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik ben nieuw hier, ik heb al elke topics doorgelezen op deze site en heb al wel wat antwoorden maar wilde het toch nog effe checkken voor wat ik in gedachten heb.

ik heb dus in gedachten om een nieuwe grafische kaar te kopen voor me pc (hp pavilion t3440) omdat die op het moederbord niet egt lkkr is voor wat ik wil doen. (NFS MW, Stronghold, videobewerking, Total Annihilation, Rayman, NFS U2 - maar meer video bewerking :P - onder andere)
ik had er al twee in gedachten nl. de XFX GeForce 7600 GS of de 7300 GS bij de specs staat dat je een 400 watt voeding nodig hebt maar die zit er dus niet in het is nl. een 300 watter.

In een van de topics las ik dus dat het niet nodig was maar dat was niet voor deze kaart(en). Nu wilde ik dat even zeker weten want anders heb je er niet zoveel aan ;) dus vandaar, ook staat er soms dat je 1 GB RAM nodig heb, dit zit er ook niet in (wel 704MB) is dit ook echt nodig?

oke ja het staat op de verpakking maar ja op internet staan andere dingen en wil het nu wel eens weten hoe het echt zit en of jullie er ervaring mee hebben...

alvast bedankt

Groeten Wouter

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:30
Veel van het aanbevolen is vaak overdreven
Je kunt zonder zorgen zo een 7600 in je systeempje proppen ;)

M3P - M3LR - 6320Wp

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voedingen zijn geen Videoplanken of Beeldkanonnen, maar horen in OH. En je hebt overduidelijk niet "elke topics" doorgelezen als je dat niet gevonden had.

Neem hier eens een kijkje: Welke voeding heb ik nodig? Deel 17

Verder stellen we het op GoT op prijs dat je een beetje moeite doet om je posts te verzorgen. "egt lkkr" is misschien in SMS naar bekenden hip ofzo, maar het is niet wat we hier onder "Nederlands" verstaan

[ Voor 30% gewijzigd door dion_b op 21-05-2007 17:12 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.