Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Backup open file's (Outlook,SQL database)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• TWNNPTRS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-06-2023
Ik ben opzoek naar een Back-up programma die verschillende dingen kan doen.

1. Dat hij outlook van office kan backuppen ondangs dat hij in gebruik is.
2. Dat hij de SQL database kan backuppen ondangs dat hij ook in gebruik is.
3. Dat hij een goede status heeft en dat je kan zien welke bestanden geslaagd zijn en welke niet.

Op dit moment gebruik in HANDYMAN BACK-UP. Een fijn programma alleen jammer dat hij geen openfiles aan kan.

• TWNNPTRS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-06-2023
Is het ook mogelijk om via een Backup programma zo voor elkaar ter krijgen,
als een Laptop op het netwerk komt dat deze om dat automatishe een backup maakt met een scherm van even wachten of iets anders.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:59

chromeeh

the Gnome

Kleine tip om te beginnen: gebruik edit ipv een nieuwe post...
Want op die manier je topic opnieuw onder de aandacht brengen wordt door de modjes niet erg gewadeerd.

Wat je wilt is voor een deel wellicht te realiseren met windows back-up, echter als je bij inloggen automatisch backups wilt laten maken, zul je of zelf moeten gaan scripten of een (prof.) backup pakket moeten gaan gebruiken.

Wat heb je zelf al uitgezocht?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit hoort niet in Beveiliging & Virussen, maar Client Software Algemeen. Daarnaast kan je idd beter je bericht editen als je de laatste bent die reageert binnen 24 uur, zoals crashoverride ook al zei. ;)

Verder mis ik ook wat je zelf al geprobeerd hebt of naar gezocht hebt, daarom ga ik dit topic niet verplaatsen maar sluiten. Zie voor meer informatie Policy: Alle regels die op het forum gelden. :)

Signature

Dit topic is gesloten.