Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42
Hallo allemaal :)

Ik had afgelopen zaterdag avond een gemiste oproep van het telefoonnummer: +00123456.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Als ik het nummer probeer terug te bellen gebeurt er niks. Hij belt en hangt direct weer op. Krijg ook geen toontje dat het nummer niet bestaat ofzo?

Iemand een ideetje? :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Volgens mij kan de callerID best worden gespoofd. Eigenlijk hoort VOIP software een callerID te verifiëren, maar dat gebeurt volgens mij niet altijd.

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Het nummer is afkomstig van een VoIP account. Ik kreeg van de week een mailtje van Skype dat mijn tegoed ging vervallen omdat ik er al een half jaar niets mee gedaan had. Ik kon dat voorkomen door even een vast of mobiel nr te bellen, al was het maar voor 1 sec, zodat mijn tegoed bewaard blijft. Ik belde dus ff snel mijn eigen mobiel, en zowaar, ik kreeg als caller id +00123456 te zien. Bij de tweede keer trouwens weer niet, toen kreeg ik nr onbekend, maar ik denk dat iemand je vanaf een Skype of ander VoIP account gebeld heeft.