Toon posts:

Snelle MP3 play -software voor + 15.000 nummers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier twee hardeschijven (120 GB + 200 GB) vol met MP3's staan. Als ik download moet ik steeds handmatig mijn Winamp updaten, door aan te geven dat er een nieuwe file op de hdd staat. Ook als ik al mijn files doorzoek naar een bepaald nummer duurt het even voordat hij wat vindt. Is er een programma dat automatisch kijkt of er nieuwe nummers aan een bepaalde map zijn toegevoegd, en een beetje snel is in gebruik voor 15.000 + mp3tjes?

Alvast bedankt :)

• RoTro
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik gebruik zelf mediamonkey, dat indexeert redelijk snel de mappen
zodra je het voor eerst gebruikt indexeert hij zels (indien gewenst) je hele computer naar mp3/wma etc.

(al heb ik geen idee hoe snel het is met zoveel muziek, ik heb zelf maar een paar gieg ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door RoTro op 21-05-2007 16:08 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik gebruik Winamp icm de Dynamic Library plugin. Werkt prima met 80 95GB/9500 mp3tjes :) Zoeken naar een bepaald nummer kost zo goed als geen tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door _Ernst_ op 21-05-2007 16:17 ]

Last.fm

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:14
Windows Media Player heeft toch ook een functie om mappen te 'monitoren'? Ik weet niet of dat een beetje snel werkt, maar dat is in ieder geval wel de functie die je zoekt, denk ik.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Inderdaad Mediamonkey of foobar2000. Voor beide is 15k nummers een eitje (performance-wise dan)