Nieuwe CD Brander

Pagina: 1
Acties:

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:13
mijn moeder stoot net fijn tegen het laatje van m'n brander :'((philips 4x4x32, oudje dus)
en nu heb ik een nieuwe nodig (nee écht?)

nu zit ik te zoeken naar goede brander van

MAXIMAAL 450 PIEK!!!!!!!

welke raaden jullie mij aan?
misschien duidelijk neerzetten:
- merk
- type
- prijs

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 16:57
plextor
12x10x32
prijs in pricewatch

www.kuiphuis.nl

• Arnold
  • Laatst online: 05-05 20:13
Op woensdag 07 februari 2001 18:10 schreef Nowhere het volgende:
plextor
12x10x32
prijs in pricewatch
MAX 450 PIEK....

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

* Zpottr is erg tevreden met zijn Sony 140e, maanden geleden gekocht voor fl. 399,-.

Zoef

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

gaan we weer:Z

plex 12x10x32A/S:)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 22:25
sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop....Kijk een voor een lite-on. Ik hoor hier wisselende berichten over. Gebruik de search voor verschillende meningen

Verwijderd

Dan maar een maandje langer sparen.
Plextor is de enige fabrikant die begrijpt hoe een brander goed in elkaar moet zitten.
En voordat iemand met zn domme nitwit kop weer aan komt zetten met de opmerking: "die Lite-On 12x10x32 is ook een Plextor", dat is absoluut niet waar, alleen de chips die erin ziiten, zijn gelijk(beide van Sanyo)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 07 februari 2001 22:23 schreef oppertweaker het volgende:
Dan maar een maandje langer sparen.
Plextor is de enige fabrikant die begrijpt hoe een brander goed in elkaar moet zitten.
En voordat iemand met zn domme nitwit kop weer aan komt zetten met de opmerking: "die Lite-On 12x10x32 is ook een Plextor", dat is absoluut niet waar, alleen de chips die erin ziiten, zijn gelijk(beide van Sanyo)
Maar er zit ook burnproof op die Brander, dus ga lekker voor die.

Eeen brander is een brander.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Dat zeiden veel mensen een paar jaar geleden waarschinlijk ook tegen de Philips 3610 :r :r :r :r, komen ze waarschijnlijk ook snel op terug.

Verwijderd

yo die lite-on is gewoon perfekt voor dat geld ,heb er een gekocht voor 399,00 met 3 cdrw's en 10 lege cd's erbij, echt kopen is een aanrader eindelijk doorwerken en bakken tegelijk met BURNPROOF en ik kan nu ook vanaf de onstream rechtstreeks vanaf tape fikken....

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 20:25
plextor is heus niet het enige merk hoor. hoe kunnen mensen nou commentaar hebben op andere merken als ze er nog nooit mee hebben gewerkt?

en trouwenns. ik ben het er meer eens. een brander is een brander.

ik brand nog op een delta 6x2 [6x lezen 2x branden] hij doet het misschien niet altijd even goed maar wat maakt het uit. he gets the job done!

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Lite-on lijkt me ook een goede keuze hoor.

Ik heb zelf de plextor :)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
De LG is ook niet slecht

8 speed en een redelijke prijs

Verwijderd

Sony Wins :)

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 10:34
yep, sony rules!!!
SONY CRX-140E 4mb buffer 8x4x32: vorige maand gekocht voor fl. 349,- bij HE Computers in Hengelo (OV)

FX *D

Stay safe

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat dacht je van een Yamaha ? Ik heb de CDR401T (Yepz, de KLASIEKER 8-)) van hun. Het is een oudje geen RW ondersteuning, maar ik heb hem nu al 4 jaar en GEEN problemen wat sow ever >:)

Gewoon een Betrouwbaar merk.

Welke type ? Moet je kijken in de pricewatch. Selecteer anders de branders daar eens op prijs en kijk wat je kunt krijgen voor jou prijs.

In ieder geval Suc6

• bloasfist
  • Laatst online: 21:15

bloasfist

Slot-A Crew

Lite-on doet nu al sinds de hcc bij mij wat ie moet doen, en zelfs met gare arita cdtjes doet ie het prima. Ik heb nog GEEN cdtje verneukt! En ik heb er denk ik nu ruim 100 mee gebrand. Hou die 150 piek lekker in je zak en koop een lite-on. Heb ik toen op de hcc voor 450 gekocht, nu hoor ik dat ze al weer cheaper geworden zijn.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Pagina: 1