Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Zijn er zo weinig mensen die imap onder outlook gebruiken of ben ik de enige die zich stoort aan dit "probleem"?
---
Het blijft hier in dit topic toch wel ernstig stil, is er dan helemaal niemand met een zinvolle tip?
---
Ik zie eigenlijk niet zo welke parameter ik daar dan als zinvol uit kan halen, er staat volgens mij alleen bij hoe je outlook met een ander profiel kunt opstarten en nog wat opschoon acties etc.
Wat ik dus bedoel is dat het leuke envelopje in de taakbalk dat aangeeft dat er een nieuwe mail is niet naar de inbox van mijn imap account verwijst, maar naar de standaard inbox. Die is dus leeg aangezien er slechts één account is gedefineerd, het IMAP account.
Wanneer ik echter in de snelkoppelingen balk van outlook op mail klik, gaat hij keurig naar de laatste mail van het IMAP account die ik open had staan toen ik bijvoorbeeld naar agendabeeld omschakelde. Ook uit de geminimaliseerde stand gaat hij gewoon terug naar de laatst open zijnde view, alleen dat stomme envelopje schijnt hard ingeprogrammeerd te hebben dat hij naar de foute inbox vliegt.
Wat ik dus bedoel is dat het leuke envelopje in de taakbalk dat aangeeft dat er een nieuwe mail is niet naar de inbox van mijn imap account verwijst, maar naar de standaard inbox. Die is dus leeg aangezien er slechts één account is gedefineerd, het IMAP account.
Wanneer ik echter in de snelkoppelingen balk van outlook op mail klik, gaat hij keurig naar de laatste mail van het IMAP account die ik open had staan toen ik bijvoorbeeld naar agendabeeld omschakelde. Ook uit de geminimaliseerde stand gaat hij gewoon terug naar de laatst open zijnde view, alleen dat stomme envelopje schijnt hard ingeprogrammeerd te hebben dat hij naar de foute inbox vliegt.
---
hmm, ja
goeie..
misschien kun je wat in die code van die aplpicatie rotzooien, maar waarschijnlijk valt er dan niets aan te doen
you had me at EHLO
Pagina: 1