Ik ben een beginnende java leerling
En ik wil nu een ander form kunnen openen met behulp van een knop. Ik krijg dit niet egt voor elkaar. Heb gezocht op google en hier maar kan het niet echt vinden. Ik werk met NetBeans 5.5
Beste Nozzie,
Graag verwijs ik je naar onze Programming Beleid Quickstart waarin je kunt lezen hoe wij hier graag een topic zien. Het feit dat je een beginnende leerling bent doet er hier in PRG niet toe; je moet prima in je boek (bijvoorbeeld) en anders met een beetje inspanning op google kunnen vinden hoe dat werkt. Omdat je topic niet voldoet aan onze quickstart gaat dit topic dan ook op slot. Daarnaast is je topic min of meer een scriptrequest en daar doen we hier (zoals je kunt lezen) al helemaal niet aan
Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar hou dan wel de quickstart in acht
Graag verwijs ik je naar onze Programming Beleid Quickstart waarin je kunt lezen hoe wij hier graag een topic zien. Het feit dat je een beginnende leerling bent doet er hier in PRG niet toe; je moet prima in je boek (bijvoorbeeld) en anders met een beetje inspanning op google kunnen vinden hoe dat werkt. Omdat je topic niet voldoet aan onze quickstart gaat dit topic dan ook op slot. Daarnaast is je topic min of meer een scriptrequest en daar doen we hier (zoals je kunt lezen) al helemaal niet aan
Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar hou dan wel de quickstart in acht
offtopic:
En "egt" schrijf je met ch, echt waar
En "egt" schrijf je met ch, echt waar
[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 21-05-2007 14:31 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()