bij foto-video boom: Canon Selphy CP520 voor 44 euro. In bulk, waarmee bedoeld wordt dat de printer samen met een camera in een actieverpakking aangeboden werd, maar de camera los is verkocht. Dus grote doos, en alle boekjes kabels en 5 vellen papier d'r in.
Verwijderd
Ik ben op zoek naar de Nikon D80 18-200 mm lens .
wie weet waar ik het beste kan zoeken? de goedkoopste die ik tot nu heb gevonden is een normale fotowinkel in EIndhoven: 1099 euro.
Maar dit is niet de plek waar je daarvoor moet zijn. En ik zie dat je de juiste plek ook al gevonden hebt
wie weet waar ik het beste kan zoeken? de goedkoopste die ik tot nu heb gevonden is een normale fotowinkel in EIndhoven: 1099 euro.
Maar dit is niet de plek waar je daarvoor moet zijn. En ik zie dat je de juiste plek ook al gevonden hebt
[ Voor 29% gewijzigd door Nomad op 11-08-2008 18:20 ]
Zoek je de body, de lens of de kit?
Overigens is dit topic niet bedoelt voor dit soort vragen, daarvoor is de pricewatch uitgevonden.
Overigens is dit topic niet bedoelt voor dit soort vragen, daarvoor is de pricewatch uitgevonden.
Verwijderd
ok, sorry. Ik was op zoek naar een kit trouwens.
Ik heb eens op pricewatch gekeken, en daar staat het inderdaad duidelijk. Dank je!
Ik heb eens op pricewatch gekeken, en daar staat het inderdaad duidelijk. Dank je!
Canon EOS 400 D kit met 18-55 objectief, 366 bij MM Alphen a/d Rijn 09 t/m 16 Aug.
Wellicht bij meerdere vestigingen.
Thanks! Net een Daily XL besteld voor 90 + verzenden, scheelt toch weer een stukGrubeater schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:05:
Tassenwarenhuis.nl heeft veel Crumpler tassen in de aanbieding, bijvoorbeeld de Zoomniverse voor 109 euro.
Als je de winkel wilt bezoeken om te passen moet je bij Mobility store zijn op de ziekerstraat in Nijmegen. Voorbij de lcd tv's hangen de tassen en er is een tafeltje om makkelijk je gear te passen.
Super-tip, denk niet dat je Crumplers ergens goedkoper vind!
Niet echt een aanbieding, maar ik zag dat bij CameraNU de Lensbaby 2.0 voor Canon en Nikon een stuk goedkoper is - €59. Normaal kosten ze rond de €120-130. Ik wilde er al een tijdje een dus dit is een mooie gelegenheid 
zie ook Pricewatch
zie ook Pricewatch
Hmmm er is volgens mij een behoorlijke Crumpler sell-out aan de gang. Hier in de stad bij verschillende zaken ook al fors afgeprijsde tassen gezien. Ook bij een aantal internetwinkels zijn ze in de uitverkoop.Wouter87 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:32:
[...]
Thanks! Net een Daily XL besteld voor 90 + verzenden, scheelt toch weer een stuk![]()
Factoryprices heeft een aantal Crumpler foto-tassen ver onder de prijs te koop, maar niet alle types. Gister de Pretty Boy backpack besteld voor 59,95. Scheelt 4 tientjes, nette prijs welWouter87 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:32:
[...]
Thanks! Net een Daily XL besteld voor 90 + verzenden, scheelt toch weer een stuk![]()
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
heb er hier ook een van.Ethirty schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:15:
[...]
Factoryprices heeft een aantal Crumpler foto-tassen ver onder de prijs te koop
had de tas 1 dag na bestelling cq betaling.
niks mis met die toko dus.
edit : bij de MM in roermond : sony a200 €399
http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-11922373
[ Voor 15% gewijzigd door jejeh op 11-08-2008 20:17 ]
Mediamarkt amsterdam arena: Nikon d60 met 18-55mm vr lens voor 399. Volgens de pricewatch is de laagste prijs 459 dus zeker het overwegen waard. Zag wel vanavond dat er niet veel meer over was.
Crumpler tassen zijn bij de Factoryprices sowieso wel goedkoop, had er laatst "The This" voor 37 euro!Ethirty schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:15:
[...]
Factoryprices heeft een aantal Crumpler foto-tassen ver onder de prijs te koop, maar niet alle types. Gister de Pretty Boy backpack besteld voor 59,95. Scheelt 4 tientjes, nette prijs wel
dat noem ik een dikke aanbieding gezien ik er 130,- idd voor betaald heb..wacko schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:33:
Niet echt een aanbieding, maar ik zag dat bij CameraNU de Lensbaby 2.0 voor Canon en Nikon een stuk goedkoper is - €59. Normaal kosten ze rond de €120-130. Ik wilde er al een tijdje een dus dit is een mooie gelegenheid
zie ook Pricewatch
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
En, hoe bevalt die tas? Mij lijkt het ook wel wat. Alleen ik twijfel nog een beetje over de locatie waar je je spullen kwijt moet. Ziet er namelijk niet al te handig uit. Maar aan de andere kant, ik ga ook niet de hele tijd spullen wegstoppen enzo. Ik wil iig wel een normale rugzak, geen slingshot of schoudertas ofzo.jejeh schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:41:
[...]
heb er hier ook een van.
had de tas 1 dag na bestelling cq betaling.
niks mis met die toko dus.
Donderdagavond 14 augustus lag er een hele pallet. Volgende week gaat de prijs weer omhoog volgens de verkoper.rockmanz schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:17:
Mediamarkt amsterdam arena: Nikon d60 met 18-55mm vr lens voor 399. Volgens de pricewatch is de laagste prijs 459 dus zeker het overwegen waard. Zag wel vanavond dat er niet veel meer over was.
voor de duidelijkheid, ik heb deze:
http://www.factoryprices....Boy_XXL_Dull_Black/orange
de tas is prima in orde,goed en mooi afgewerkt.
als je echt een volledige uitrusting mee wilt nemen,dan is ie te klein.
een dslr [ sony a200 ] plus een extra lens en wat kleinere spulletjes gaat prima.
Voor degenen die 'm zouden willen, ik heb er vandaag 1 gehaald en ze hadden nog een hele partij. De verkoper zei dat ze na vandaag 399.- gaan kosten.Yippie schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:53:
Canon EOS 400 D kit met 18-55 objectief, 366 bij MM Alphen a/d Rijn 09 t/m 16 Aug.
Ik geloof niet dat ik als ik pad zou gaan dat ik ook veel meer zou meenemen eigenlijk.jejeh schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:31:
[...]
voor de duidelijkheid, ik heb deze:
http://www.factoryprices....Boy_XXL_Dull_Black/orange
de tas is prima in orde,goed en mooi afgewerkt.
als je echt een volledige uitrusting mee wilt nemen,dan is ie te klein.
een dslr [ sony a200 ] plus een extra lens en wat kleinere spulletjes gaat prima.
Ik had ondertussen al de back pack variant gekocht. Gewone rugzak dus, alleen is de onderste helft bedoeld voor cameraspul. De bovenste helft kan ik dan gewoon voor normale troep gebruiken. Leek mij ideaal.
Thx voor de tip!jvaneijk schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:45:
Ik weet niet of deze al aan de orde gekomen is.
Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van een 40D deze heb ik gekocht bij KE voor 832,- euro in de aanbieding. Nu hoor ik jullie zeggen wat is daar nou zo bijzonder aan. Wel, ze hebben er ook B-stocks deze kosten maar 689,- euro en zijn compleet met alles erop en eraan.
Even gekeken ze staan ook op de website.
ziehier:
Kamera-Express.nl
Heb net een B-stock 40D besteld voor 654 euro
Aangezien ik mijn 350d met kitlens heb verkocht voor 300 euro en nog een sigma 17-70 heb liggen is dit een mooie upgrade voor weinig geld.
Heb nog getwijfeld om de 450d te nemen maar voor dit prijsverschil toch maar niet gedaan, m'n schoonzus heeft een 450d en ik vind hem toch nog iets te klein.
[ Voor 38% gewijzigd door EvolutionX op 17-08-2008 20:41 ]
Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm IS
€ 599,- bij Foto Konijnenberg.
€ 599,- bij Foto Konijnenberg.
M'n zusje heeft vandaag deze camera samen met mij gehaald. Beetje gepraat met de verkoper en we mochten hem ook nog voor 366 meenemenfreggel schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:34:
[...]
Voor degenen die 'm zouden willen, ik heb er vandaag 1 gehaald en ze hadden nog een hele partij. De verkoper zei dat ze na vandaag 399.- gaan kosten.
PS De camera heeft wel gewoon een Nederlands menu erop zitten
Canon Eos 40d met 17-85 objectief en Sigma 18-200 objectief bij Saturn Tilburg voor €1399,-
Verwijderd
Volgens mij betreft dat stukje tekst in het blauw een typfout, aangezien de 17-85 lens verder niet genoemd wordt in het stuk tekst onderaan.Yippie schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:58:
Canon Eos 40d met 17-85 objectief en Sigma 18-200 objectief bij Saturn Tilburg voor €1399,-
En dan verdienen ze er wss nog geld aan.l102212 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:34:
[...]
M'n zusje heeft vandaag deze camera samen met mij gehaald. Beetje gepraat met de verkoper en we mochten hem ook nog voor 366 meenemen. De set die geleverd wordt is afkomstig uit Italië en daarom is er geen Nederlandse/Engelse handleiding meegeleverd. Van de verkoper kregen we nog wel een uitdraai van de Nederlandse handleiding mee. Wij waren er rond 12 uur en toen schatte de verkoper in dat er nog zo'n 60/70 lagen.
PS De camera heeft wel gewoon een Nederlands menu erop zitten
366 euro voor een 400d kit?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Kriebelt het al?Wijnands schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:31:
Hmm... nee!
Tenminste, niet voor een 400d. Als ik ooit over zou stappen is het minstens op een 30d. Wat niet wegneemt dat 366 euro een hele nette prijs is voor een fijne camera.
lijkt me sowieso niet echt het moment om van Nikon naar Canon over te stappen. Heb het idee dat ze bij Canon steeds meer en meer last krijgen van de wet van de remmende voorsprong.
Enkele berichten verwijderd. Er staat duidelijk in de startpost vermeld dat dit topic niet voor V&A bedoeld is.
Mwah, hoewel Nikon het op het moment met de pro-body's erg lekker doet, is er nog één hele goede reden om een Canon te willen, tov veel andere merken. En dat is iets met prijs...lateef schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:33:
lijkt me sowieso niet echt het moment om van Nikon naar Canon over te stappen. Heb het idee dat ze bij Canon steeds meer en meer last krijgen van de wet van de remmende voorsprong.
Tja... voor sommige nikon dingen betaal je inderdaad de hoofdprijs. Waar ik recentelijk wel serieus over nagedacht heb is een S5 body, die zijn nou zo goedkoop geworden
Nee, is een heel slecht idee. Bij Canon hebben ze tenslotte een goede en betaalbare 70-200 f4 / L lens en een stuk goedkopere 17-55 f2.8/IS (of 24-70 f2.8/L). Je zou dit soort prachtlenzen toch niet willen hebben bij een merk als Nikonlateef schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:33:
Nee serieus: overstappen is sowieso nooit handig. En in de basis zijn beide merken gewoon goed. Canon heeft imho wel een aantal lenzen die prijstechnisch interessanter zijn dan Nikon die heeft. Nikon heeft weer wel interessantere flitsers dan Canon. Ieder merk zijn specialiteit.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Mooie prijs hè. Ik wilde deze voor mijn verjaardag, alleen die viel na de aanbieding. Ik heb 'm toen maar even voorgeschoten.Wijnands schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:31:
Nu nog een grip en een F50 50 mm f/1.8 lens en ik ben eerst weer eens klaar.
Een F50 lens? Wat bedoel je daarmee?
50 mm f/1.8 gok ik zowoelders schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:04:
Een F50 lens? Wat bedoel je daarmee?
This footer is intentionally left blank

maar ik doe mijn best!
denk dat dat wel meevalt. enerzijds zal de prijs vanzelf dalen (dat zag je bij Canon tenslotte ook) en anderzijds zal het gros van de consumenten denken dat Nikon het beste cameramerk is wanneer ze allemaal Nikons langs de sportvelden zien, dan maakt de prijs niet eens zo heel veel uit. Daarnaast, in het consumentensegment lijkt de prijs mij geen probleem, Nikon is daar al goedkoop.
hoezo niet? wanneer een ander merk je meer te bieden heeft, dan ga je daar je heil toch zoeken?Jivecar schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:51:
[...]Nee serieus: overstappen is sowieso nooit handig.
Nou, ik kan me zo voorstellen dat wanneer je voor een klein vermogen aan lenzen en accessoires hebt je niet blij wordt van een overstap.lateef schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:23:
[...]
hoezo niet? wanneer een ander merk je meer te bieden heeft, dan ga je daar je heil toch zoeken?
Maar nooit handig is een beetje kort door de bocht idd.
Maar zodra je wilt gaan upgraden naar iets dat even wat beter is dan het consumentensegment, mag je de beurs gaan trekken, en dat is bij een _hoop_ glas zo. De 70-200/4, 17-40/4, 17-55/2.8IS, 70-200/2.8IS, om zomaar even wat voorbeelden te noemen. Sommige hebben geen Nikon-tegenhanger, anderen zijn gewoon serieus goedkoper.lateef schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:23:
[...]
denk dat dat wel meevalt. enerzijds zal de prijs vanzelf dalen (dat zag je bij Canon tenslotte ook) en anderzijds zal het gros van de consumenten denken dat Nikon het beste cameramerk is wanneer ze allemaal Nikons langs de sportvelden zien, dan maakt de prijs niet eens zo heel veel uit. Daarnaast, in het consumentensegment lijkt de prijs mij geen probleem, Nikon is daar al goedkoop.
I second that, hoewel jivecar waarschijnlijk bedoeld dat het wel wat gezeul is op marktplaats om al je oude rommel kwijt te raken... rijk word je er iig nooit vanhoezo niet? wanneer een ander merk je meer te bieden heeft, dan ga je daar je heil toch zoeken?
Nee. Moet je alles gaan verpatsen, als je 75% vangt van wat je er voor neergelegd heb mag je blij zijn. Dan nieuw spul, moet geld bij en vervolgens daarmee leren werken, is nogal een traject.
Wat overigens wel weer bewijst wat men in het welke dslr topic regelmatig roept, kijk verder dan de body en kitlens, kijk naar het systeem!
Wat overigens wel weer bewijst wat men in het welke dslr topic regelmatig roept, kijk verder dan de body en kitlens, kijk naar het systeem!
Verwijderd
De afschrijving ligt denk ik wel wat gunstiger. Bovendien vergelijk je het met nieuwe producten van het andere merk. Als je je 2 jaar oude Nikon spullen inruilt voor 2 jaar oude Canon spullen kost dat je in principe niets behalve een hoop gedoe.Wijnands schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:50:
Nee. Moet je alles gaan verpatsen, als je 75% vangt van wat je er voor neergelegd heb mag je blij zijn. Dan nieuw spul, moet geld bij en vervolgens daarmee leren werken, is nogal een traject.
Het is de "kit" versie icm met die Sigma lens, lijkt me dus wel degelijk erbij zitten.Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:32:
[...]
Volgens mij betreft dat stukje tekst in het blauw een typfout, aangezien de 17-85 lens verder niet genoemd wordt in het stuk tekst onderaan.
Heerlijk mijn eigen provocerende uitsprakenfreggel schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:28:
[...]
Maar nooit handig is een beetje kort door de bocht idd.
Een goede reden om over te stappen zou alleen zijn als de body van het ene merk voorloopt op het andere (zoals nu bij de 5D van Canon die nodig vervangen moet worden om Nikon bij te houden).
Maar in dat soort gevallen en een goede glasverzameling kun je beter wachten.
Natuurlijk is glas goed inruilbaar of verkoopbaar, er wordt tegenwoordig op 2e hands glas vet veel voor geboden op marktplaats (of irt leeftijd en nieuwprijs). Maar je hebt ook weer nieuw glas nodig wat tenminste 2e hands ook duur is en nieuw nog iets duurder. Daarnaast ben je ingesteld op een merk vwb de camera bediening, die kun je dan weer opnieuw leren.
Gemotiveerde overstappers hier? ik hoor het graag hoe en waarom!
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Zit ik in het verkeerde topic te kijken, of gaat het hier totaal niet meer over aanbiedingen? Een béétje on-topic zou wel prettig zijn :-)
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Ow van mij mogen ze best nog wat eraan verdienen hoorfreggel schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:48:
[...]
En dan verdienen ze er wss nog geld aan.Wel mooi dat je 'm nog voor €366.- meekreeg, scheelt weer €33.- waar ze dan een filter of CF kaart voor kan halen!
Verwijderd
Het stond een beetje raar in het krantje. Iemand er al achter hoe het echt zit?Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:32:
[...]
Volgens mij betreft dat stukje tekst in het blauw een typfout, aangezien de 17-85 lens verder niet genoemd wordt in het stuk tekst onderaan.
Verwijderd
Op de foto staat een body afgebeeld met een Sigma 18-200 lens met beeldstabilisatie,Yippie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:59:
[...]
Het is de "kit" versie icm met die Sigma lens, lijkt me dus wel degelijk erbij zitten.
daaronder staat "Canon 40D + Sigma 18-200 objectief" en "Objectief: Sigma 18-200 lens met beeldstabilisatie"
Er wordt niet over een 40D kit gesproken en de 17-85 is ook niet afgebeeld of in de tekst genoemd. Alleen bij het kopje staat de 17-85 genoemd i.p.v. de 18-200, maar dat betreft dus inderdaad een zetfout.
Het gaat dus om een 40D met Sigma 18-200 lens met beeldstabilisatie.
Het is wel wat misleidend toegegeven, de foto lijkt een body, maar de tekst geeft aan van wel, maar eigenlijk ook weer niet.
Iemand die in de buurt woont en er onlangs is geweest ?
Verwijderd
Ja, ik. En het gaat inderdaad om een 40D met 18-200 lens met beeldstabilisatie.Yippie schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:07:
Alleen vandaag op www.dagactie.nl:
Opvouwbare Foto Studio 40 x 40 cm voor 89 euro.
Ik heb geen idee of dit wat is, maar kwam het toevallig tegen...
Beetje duur. Dealextreme heeft genoeg van zulke lichttentjes voor de helft van het geld.nielsgaastra schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:52:
Die kwam ik toevallig ook net tegen in de nieuwe folder van Office Centre (wel pasje voor nodig, KVK-nummer). Daar 69 euro ex btw. En ook ik weet niet of het wat is.nielsgaastra schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:52:
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Kan je daar eens een linkje van geven dan? Ik zoek me te pletter maar kan het niet vinden op hun site...Nomad schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:15:
[...]
Beetje duur. Dealextreme heeft genoeg van zulke lichttentjes voor de helft van het geld.
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
O.a. deze: klikAesculapius schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:13:
[...]
Kan je daar eens een linkje van geven dan? Ik zoek me te pletter maar kan het niet vinden op hun site...
Maar dan wel excl. de 2 lampen en camera statief van die dagaanbieding, moet je dus nog los aanschaffen en erbij tellen qua prijs.Nomad schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:15:
[...]
Beetje duur. Dealextreme heeft genoeg van zulke lichttentjes voor de helft van het geld.
[ Voor 15% gewijzigd door Wobcat op 22-08-2008 12:33 ]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Op marktplaats adverteren nu ook een paar lui met een opklapbaar setje voor rond de 50 euro.
Pricewatch - Prijsdalers:
Canon EOS 40D + Speedlite 580EX II Kit € 1.075,52 -30,7%
;-)
nou vermoed ik dat de meeste mensen de pw wel regelmatig bekijken, maar ik vond het wel een opvallende prijsdaling, vooral gezien het feit dat de 50d vast nog niet beschikbaar is (maar vandaag wel aangekondigd)
;-)
nou vermoed ik dat de meeste mensen de pw wel regelmatig bekijken, maar ik vond het wel een opvallende prijsdaling, vooral gezien het feit dat de 50d vast nog niet beschikbaar is (maar vandaag wel aangekondigd)
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
hmm ok
Ik ben bezig mijn Pentax set te verkopen:
[knip]
Ik ben bezig mijn Pentax set te verkopen:
[knip]
[ Voor 28% gewijzigd door Nomad op 28-08-2008 02:10 . Reden: geen marktplaats links van jezelf, hebben we V&A voor op got ]
Uit de TS...
TR sturen heb ik lieverYellowCube schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:54:
Even een paar kleine regels:
(...)
• Ik kan me voorstellen dat je zelf iets verkoopt en dat je dus een spectaculaire aanbieding hebt, maar het is hier geen Vraag&Aanbod.
(...)
[ Voor 28% gewijzigd door Nomad op 28-08-2008 02:11 ]
Stam + t
Canon EOS 40D + Speedlite 580EX II Kit € 746,- -44,2%foppe-jan schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:32:
Pricewatch - Prijsdalers:
;-)
Gaat lekker door

I see red pixels.
is alleen een body, klik maar op de KE link...
KE is goed bezig. Ze konden ook al een 50D leveren in 3 dagen... (bij hun op de website stond 5 dagen)
Phase One heeft nu ook een leuke aanbieding 
Bij aanschaf van een Phase One P 45+ Back.
Krijg je het volgende gratis erbij:
• Phase One 645 Camera
• Phase One 80mm
• Phase One TS 45mm
• Mamiya 120mm macro
Scheelt je dus een goeie 8500 euro
• Phase One 645 Camera
• Phase One 80mm
• Phase One TS 45mm
• Mamiya 120mm macro
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Het is dat ik er al 2 hebThunderNet schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:19:
Phase One heeft nu ook een leuke aanbieding
• Phase One 645 Camera
• Phase One 80mm
• Phase One TS 45mm
• Mamiya 120mm macro
Te mooi om waar te zijn, deze prijs voor een Canon EF 100mm F 2.8 macro-lens? :
http://www.4allclients.nl/?action=4&id=907309
Ik lees nogal wisselende ervaringen met deze winkel bij de shopreviews, dus ik twijfel om het te proberen.
Ik lees nogal wisselende ervaringen met deze winkel bij de shopreviews, dus ik twijfel om het te proberen.
If it sounds to good to be true... Het zal wel een typfout zijn want voor die prijs kan het gewoon niet. Hij is normaalgesproken 4x zo duur.Msniekers schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:31:
Te mooi om waar te zijn, deze prijs voor een Canon EF 100mm F 2.8 macro-lens? :

Voor deze prijs wil ik wel een mail sturen iig. ik edit dit bericht morgen wel met het antwoord terug-DG- schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:41:
[...]
If it sounds to good to be true... Het zal wel een typfout zijn want voor die prijs kan het gewoon niet. Hij is normaalgesproken 4x zo duur.
@hieronder: iets teveel risico vind ik, de shop heeft een erg slechte reputatie
[ Voor 10% gewijzigd door Moby op 04-09-2008 22:34 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik heb hem gewoon besteld 
Ben benieuwd of ik hem uiteindelijk ook krijg (voor die prijs, al heb ik hem al wel betaald via Ideal)....
@ hierboven: ach soms moet je met wat risico leven
Ben benieuwd of ik hem uiteindelijk ook krijg (voor die prijs, al heb ik hem al wel betaald via Ideal)....
[ Voor 17% gewijzigd door Backpacker op 04-09-2008 22:40 ]
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Idd. Zie http://tweakers.net/shopr...lclients-punt-com-bv.html en http://www.koopkeuze.nl/shopreviews/4allclientsnl.html bijvoorbeeld. Too good to be true...Mobyrick schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:17:
[...]
Voor deze prijs wil ik wel een mail sturen iig. ik edit dit bericht morgen wel met het antwoord terug
[ Voor 9% gewijzigd door RoelJewel op 04-09-2008 22:52 ]
Laat me raden, je hebt een mail gekregen waarin wordt gezegd dat ze niet kunnen leveren en ze je het geld binnen 7 dagen proberen terug te storten.Backpacker schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:28:
Ik heb hem gewoon besteld
Het artikel is verdwenen: http://www.4allclients.nl/?action=4&id=907309
Ook mijn mail is niet beantwoord dus ik denk dat er actie is ondernomen.
@ backpacker: veel succes gewenst, ik vind je moedig en ik hoop dat je je geld gewoon terug krijgt
EDIT: Toch mail gehad:
Geachte heer, mevrouw
Bedankt voor uw bericht aan 4AllClients.com.
Wij zijn zeer verheugd met de gelegenheid om u te mogen informeren.
Het betreft ticketnummer: ####
Modelnummer:
Ordernummer:
Product Store:
Productbeschrijving:
Op dit moment staat het product niet meer op onze pagina. Wij kunnen op dit moment het product niet meer leveren. Helaas kunnen wij op dit moment ook niet de prijs voor u nakijken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stefanie
Customer Care Center
4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™
Shop Low Prices Online for Computers, Electronics, Digital Cameras, Books, DVDs, Games, Software, Toys, Sports, Erotics & More.
Ook mijn mail is niet beantwoord dus ik denk dat er actie is ondernomen.
@ backpacker: veel succes gewenst, ik vind je moedig en ik hoop dat je je geld gewoon terug krijgt
EDIT: Toch mail gehad:
Geachte heer, mevrouw
Bedankt voor uw bericht aan 4AllClients.com.
Wij zijn zeer verheugd met de gelegenheid om u te mogen informeren.
Het betreft ticketnummer: ####
Modelnummer:
Ordernummer:
Product Store:
Productbeschrijving:
Op dit moment staat het product niet meer op onze pagina. Wij kunnen op dit moment het product niet meer leveren. Helaas kunnen wij op dit moment ook niet de prijs voor u nakijken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stefanie
Customer Care Center
4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™
Shop Low Prices Online for Computers, Electronics, Digital Cameras, Books, DVDs, Games, Software, Toys, Sports, Erotics & More.
[ Voor 61% gewijzigd door Moby op 05-09-2008 10:13 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Die slogan van 4AllClients is overigens van Wal-Mart.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Net voor € 67,74 incl verzendkosten Canon 50mm f1.8 gekocht deze verkoper heeft wel andere leuke lenzen, zo ook een andere Canon 50mm voor net geen 70 euro incl verzendkosten. Scheelt toch weer dik 10 euro met de pricewatch! Vond ik wel een spotprijs voor deze lens
Niet te hopen dat je er dan voor meer aan 10 euro importkosten bovenop krijgtr0el schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 00:26:
Net voor € 67,74 incl verzendkosten Canon 50mm f1.8 gekocht deze verkoper heeft wel andere leuke lenzen, zo ook een andere Canon 50mm voor net geen 70 euro incl verzendkosten. Scheelt toch weer dik 10 euro met de pricewatch! Vond ik wel een spotprijs voor deze lens
Nope! Wellicht slechte bron maar hierAnghell schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 09:03:
[...]
Niet te hopen dat je er dan voor meer aan 10 euro importkosten bovenop krijgt
nu bij KE : Canon EF 75-300mm F/4-5.6 III (B-Stock), Nederlands
Dit objectief heeft hetzelfde optische systeem, constructie en exterieurontwerp als het EF 75-300mm f/4-5.6 III USM objectief. In plaats van een USM, is dit objectief echter voorzien van een micromotor.
Kenmerken:
- Diagonale beeldhoek: 32° 11'-8° 15'
- Objectiefconstructie (elementen/groepen): 13/9
- Aantal diafragmalamellen: 7
- Minimum diafragma: 32-45
- Kortste scherpstelafstand (m): 1,5
- Maximum vergroting (x): 0,25 (op 300 mm)
- Filterdiameter (mm): 58
119 euro, leuke prijs voor de lens denk ik, alleen weet ik niet wat het nadeel is van de micro-motor (langere focustijd ??)
link :http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=25129
Dit objectief heeft hetzelfde optische systeem, constructie en exterieurontwerp als het EF 75-300mm f/4-5.6 III USM objectief. In plaats van een USM, is dit objectief echter voorzien van een micromotor.
Kenmerken:
- Diagonale beeldhoek: 32° 11'-8° 15'
- Objectiefconstructie (elementen/groepen): 13/9
- Aantal diafragmalamellen: 7
- Minimum diafragma: 32-45
- Kortste scherpstelafstand (m): 1,5
- Maximum vergroting (x): 0,25 (op 300 mm)
- Filterdiameter (mm): 58
119 euro, leuke prijs voor de lens denk ik, alleen weet ik niet wat het nadeel is van de micro-motor (langere focustijd ??)
link :http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=25129
[ Voor 10% gewijzigd door Eboman op 07-09-2008 12:44 ]
Signature
Hier een review over de versie met USM:
http://www.the-digital-pi...-III-USM-Lens-Review.aspx
Niet veel goeds dus... Maar ja, voor 119 kan je er ook niet echt een buil aan vallen
Niet veel goeds dus... Maar ja, voor 119 kan je er ook niet echt een buil aan vallen
point taken, niet echt lekker idd..weebl schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:28:
Hier een review over de versie met USM:
Signature
Bij MM Rijswijk is nu een Nikon D60 + kitlens te koop voor 366,-
Folder op pagina 5 staat de aanbieding.
Das lekker balen, ik dacht dat ik een mooie actie voordeel had bij de MM Almere voor €440. De D60 kit vorige week gekochtNivado schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:38:
Bij de 400D krijg je een kitlens zonder IS. Trouwens de 400D + kitlens is bij de Saturn in Hoofddorp €366.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:59:
Bij de Makro Canon eos 400D + 18-55mm + BGE3 voor 498,61
Is deze lens met IS of zonder?
Verwijderd
Ik heb net voor 1 euro een microvezeldoekje bij de Blokker gekocht, volgens mij ben je in een fotozaak minstens het tienvoudige kwijt.
Dealextreme is anders ook prima. Daar heb ik een doekje van rendierenhuid gekocht (ja serieusVerwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:39:
Ik heb net voor 1 euro een microvezeldoekje bij de Blokker gekocht, volgens mij ben je in een fotozaak minstens het tienvoudige kwijt.
Die kan je ook gewoon gratis bij een opticien halen.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:39:
Ben net terug van de MM Almere en heb het verschil terug gekregenMiki schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:57:
[...]
Das lekker balen, ik dacht dat ik een mooie actie voordeel had bij de MM Almere voor €440. De D60 kit vorige week gekocht

Een D60 voor €366, ik ben toch niet gek

Dan heb je echt mazzel gehad, elke vestiging hanteert zn eigen prijsbeleid namelijkMiki schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:36:
[...]
Ben net terug van de MM Almere en heb het verschil terug gekregen
Een D60 voor €366, ik ben toch niet gek
Daat zou ik maar niet te zeker over zijn, ik heb namelijk die kit gekocht en daar zit de IS versie van die lens bij.Miki schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:01:
[...]
Bij de 400D krijg je een kitlens zonder IS. Trouwens de 400D + kitlens is bij de Saturn in Hoofddorp €366.
Bij 4allclients had ik Photoshop Elements besteld voor nog geen €40 en kreeg uiteindelijk een Agfa digitaal fotolijstje geleverd welke ze niet eens in hun catalogus hadden staan (maar welke wel weer €70 kostte bij de BCC)...Mobyrick schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:17:
[...]
Voor deze prijs wil ik wel een mail sturen iig. ik edit dit bericht morgen wel met het antwoord terug
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Waarom kan ik die Flyer niet zien? Geen flyer beschikbaar staat er...Nivado schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:38:
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Meestal heeft dat ermee te maken dat ze een nieuwe flyer aan het maken zijn en dat de oude dus verlopen is...8-Ball schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:20:
[...]
Waarom kan ik die Flyer niet zien? Geen flyer beschikbaar staat er...
Wow, da's dan zeker een mooie aanbieding. Bij de MM was dat met de gewone standaard non IS lens.L-VIS schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:39:
[...]
Daat zou ik maar niet te zeker over zijn, ik heb namelijk die kit gekocht en daar zit de IS versie van die lens bij.
Good for you btw!
Nou ik heb die kit niet van de week gekocht, maar begin dit jaar. Stond er een beetje vreemd nu ik het zo terug lees. Toen was die nog ruim 700 euro, damn wat dalen prijzen snel.....freggel schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:56:
[...]
Wow, da's dan zeker een mooie aanbieding. Bij de MM was dat met de gewone standaard non IS lens.
Good for you btw!
Meestal..l102212 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:09:
[...]
Meestal heeft dat ermee te maken dat ze een nieuwe flyer aan het maken zijn en dat de oude dus verlopen is...
De folder die ik gezien had was de folder van 8-9 t/m 14-9 en dus niet verlopen, anders had ik er niet naar gelinkt. Deze is blijkbaar weer offline gehaald. Waarom weet alleen de Mediamarkt.
En als ze een nieuwe maken, staat deze altijd (uiterlijk) dinsdag online.
Op die fiets. Dan snap ik het. Anders voelde ik me wel een beetje lullig, dat iemand voor €366.- er met een 400D en een IS lens vandoor gaat terwijl ik een 2 weken geleden dat kocht zonder IS lens..L-VIS schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:53:
[...]
Nou ik heb die kit niet van de week gekocht, maar begin dit jaar. Stond er een beetje vreemd nu ik het zo terug lees. Toen was die nog ruim 700 euro, damn wat dalen prijzen snel.....
Maar voor jou is het wat lulliger denk ik.. 45% vermindering in aanschafprijs.. Je zou er haast nog 1 bijkopen om het verlies te halveren!
ebay store linkje
Zo he, het is dan third party uit China, maar voor 50 euro is dat toch geen geld of ben ik nou gek?
Zo he, het is dan third party uit China, maar voor 50 euro is dat toch geen geld of ben ik nou gek?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"
Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"
Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.