Ik heb sinds eergisteren op mijn computer een site en een ftp lopen, toen alles vers was geïnstalleerd en ingesteld deed alles het braaf, nu in ieder geval niet meer.
127.0.0.1
127.0.0.101
192.168.1.101
Maar dit zijn de adressen van en op mijn internet hier thuis, niet voor mensen die willen bezoeken.
77.160.86.211
Dit is dus het ip adres wat ik nodig heb.
Gister nadat ik de pc had opgestart deed die het niet meer, na een tijdje apache en ftp opnieuw te hebben opgestart en een keer de pc opnieuw had opgestart deed die het in een keer wel weer.
Ik heb nog steeds geen idee hoe.
En vanochtend startte ik mijn pc op, en hij doet tot nu toe nog steeds niks.
Welke programma`s en apparatuur heb ik hier draaien?
Ik heb een linksys wag300n als router, packerd bell computer met linksys wireless-g pci adapter draadloze netwerkkaart erin, voor de site apache, voor de ftp bulletproof, als firewall zonealarm en het internet is 1,5 mb van hetnetWat werkt wel?
De site en ftp werken wel onder de volgende ip adressen(met http:// voor de site en ftp:// voor de ftp ervoor):127.0.0.1
127.0.0.101
192.168.1.101
Maar dit zijn de adressen van en op mijn internet hier thuis, niet voor mensen die willen bezoeken.
Wat werkt niet en is het probleem?
Het volgende ip adres werkt niet(met http:// voor de site en ftp:// voor de ftp ervoor):77.160.86.211
Dit is dus het ip adres wat ik nodig heb.
Wat is nou het rare?
Dit alles heeft na de installatie prima gewerkt.Gister nadat ik de pc had opgestart deed die het niet meer, na een tijdje apache en ftp opnieuw te hebben opgestart en een keer de pc opnieuw had opgestart deed die het in een keer wel weer.
Ik heb nog steeds geen idee hoe.
En vanochtend startte ik mijn pc op, en hij doet tot nu toe nog steeds niks.
Wat heb ik geprobeerd?
Ik heb in de firewall alles toegestaan van deze programma`s, firewall opnieuw geïnstalleerd en ingesteld, router opnieuw opgestart, router gerest en daarna weer ingesteld(poorten open gezet), apache gerestart, apache gestopt en opnieuw gestart, apache afgesloten en opnieuw gestart, bulletproof afgesloten en opnieuw opgestart, pc opnieuw opgestart, afgemeld en opnieuw aangemeld op de pc.Wat Mocht dit baten?
Nee! Dit alles het nul komma niks aan resultaat gehad.Graag jullie hulp hierbij!
Ik kom hiermee niet verder, ik hoop dat een van jullie mij op weg kan helpen.Het leven is te kort om geduld te hebben!