Ik heb een asus F3JA laptop.
Met een Processor: T7400
2 GB intern geheugen
ATI videokaart
Deze laptop heeft een realtek interne netwerkkaart
En een wireless Intel 3945 ABG kaart
Deze laptop is een half jaar oud.
Sinds een tijdje is het zo dat ik als ik op draadloos netwerk zit maar met een snelheid van 300 kb/sec kan downloaden. Maar mijn verbinding thuis is 1.7 mb/sec
Mijn vaste computer haalt die snelheid van 1.7 mb/sec dan ook wel. En die zit gewoon op de zelfde verbinding alleen dan via een UTP kabel
Mijn laptop haalde eerst ook een hoge snelheid maar nu maar 300 kb/sec via de wireless verbinding
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb een lynxys accespoint die aangesloten zit op de Zyxel 2602R Modem van tweakdsl
(Adsl 2 lijn) hier op een wpa2 beveiliging
Ik heb de netwerkdrivers eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt ook niet.
Heeft iemand ideeen? Oplossingen?
Alvast bedankt,
Groetjes mcronald
Met een Processor: T7400
2 GB intern geheugen
ATI videokaart
Deze laptop heeft een realtek interne netwerkkaart
En een wireless Intel 3945 ABG kaart
Deze laptop is een half jaar oud.
Sinds een tijdje is het zo dat ik als ik op draadloos netwerk zit maar met een snelheid van 300 kb/sec kan downloaden. Maar mijn verbinding thuis is 1.7 mb/sec
Mijn vaste computer haalt die snelheid van 1.7 mb/sec dan ook wel. En die zit gewoon op de zelfde verbinding alleen dan via een UTP kabel
Mijn laptop haalde eerst ook een hoge snelheid maar nu maar 300 kb/sec via de wireless verbinding
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb een lynxys accespoint die aangesloten zit op de Zyxel 2602R Modem van tweakdsl
(Adsl 2 lijn) hier op een wpa2 beveiliging
Ik heb de netwerkdrivers eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt ook niet.
Heeft iemand ideeen? Oplossingen?
Alvast bedankt,
Groetjes mcronald