Toon posts:

asus m2n32 ws professional probleem met drivers cd

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb pas nieuw mb asus m2n32 ws professioal aangeschaft plus amd x2 5600 2maal 1gig ddr800 6400
na installeren win xp home drivers installeren vanaf bijgeleverde cd
maar helaas die vlieger ging niet op dvd deed wel pogingen van opstarten maar starte niet door
cd erin cd erin tot 3 keer toe maar kwam wel installatie scherm van cd maar pc sloeg toen vast
misschien iets in bios wijzigen wie helpt mij op weg bvd

Verwijderd

Als eerste even leren waar leestekens horen te staan. Dit is niet bepaald prettig lezen zo.

Wat heb je al geprobeerd? Drivers gedownload van het internet om problemen met die cd uit te sluiten? Andere cd-roms of dvd-roms getest om te zien of het niet aan de drive ligt?

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 18:33
De drivers van de cd zijn inmiddels ook weer verouderd. Het lijkt me sowieso ook verstandig om de laatste drivers te downloaden. Heb hetzelfde bord......

En inderdaad leestekens maakt het voor mensen ook makkelijker om je verhaal te lezen.

Carpe Diem

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst bedankt voor snelle reactie.
Heb geen nieuwe drivers gedownload, heb nog wel cd in andere drive gelegd, maar kreeg zelfde reactie.
Heb toen wel de cd voor te testen in andere pc gelegd om evt. te verkennen,
dit is ook een amd met msi 939 diamond mb,en toen kreeg zelfde vreemde reactie van cd .

Verwijderd

In dat geval gewoon de drivers van internet downloaden en zo installeren. Net wat muppet99 zegt, die zijn ook nieuwer dan die op de cd. En zodra dat gelukt is niet meer druk om maken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Okay heb chipset drivers gedownload en geinstalleerd,en audio en lan drivers van asus pagina.
Ging allemaal prima, kon weer op internet en had geluid enzo.
Maar... eigewijs als ik ben toch nog uns cd van mb ingelegt en noppes , harde bleef maar regelen tot ie vast zat.
Opnieuw opgestart en film dvd ingelegd starte op met windows mediaplayer.
Mooi dacht ik druk op play en speler zegt toen ,Geen compatible dvd decoder geinstalleerd.
Heb toen nero geinstalleerd, kon toen wel film afdraaien maar was veel en veel te donker.
Ik heb verschillende keren pc samengesteld maar dit nog nooit meegemaakt.
zal voor alle duidelijkheid effe wat gegevens meer doen van setje

casetek vares xl big tower lg dvd speler Medion (sony) dvd brander
team dual channel kit txdd2048m800hc3dc
amd athlon X2 5600 socket am2
seagate sata2 250 gb 1stuks
tagan 580 watt
en uiteraard mb M2N32 WS Professional

Tsja conclusie tot nu toe dvd stations deels onbruikbaar.
ken wel bv gewoon installatie cd van nero afspelen : kweet nie meer
Pagina: 1