Toon posts:

XPS M1710 - Vista - 7900 GTX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Dit is mijn eerste bericht op tweakers omdat ik met een probleem zit :) Mensen hebben me dit forum aangeraden, dus hier ben ik.

Ik heb het volgende probleem: Als ik kleine spelletjes speel (bv op mijn eigen forum of dat van games.telenet.be dan choked mijn pc telkens er een geluidje moet worden afgespeeld). Dit is het geval bij "Defend your castle" en bij andere... Nu vroeg ik mij af aan wat dit kon liggen?

Alvast bedankt!
Soul123

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Als je je geluidskaart disabled heb je het dan ook nog?

Verwijderd

komt omdat je hd downspint...je moet notebook hardware control downloaden en dan je harddisk op max perfomance zetten.

Had zelf hetzelfde probleem in cs, maar verdween toen ik het bovenstaande had gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
ben eens héél benieuwd :) ik ben het nu aan het downloaden. Als dit niet helpt, zal ik het in dat ispiron xps topic zetten (waar ik dus over gekeken heb)