Toon posts:

[IE] Flash player plugin

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen krijg ik op elke site die flash gebruikt een melding om de flash player plugin te installeren. ik heb dit dan ook gedaan, ookal was deze al geinstalleerd.. maar tevergeefs. Ondertussen heb ik de flash plugin al 7 keer geuninstalled en terug geinstalleerd, IE geupgrade naar IE7 en ook eens geprobeerd om flash player 8 te installeren maar niets werkt. In Firefox heb ik niets van problemen maar ik gebruik het liefst IE.

Iemand die weet hoe dit op te lossen valt? Ik heb Windows XP Pro SP2 en voordien nooit problemen gehad.

edit: Ik heb ook al bij de beveiligings instellingen gekeken maar zelf op de laagste beveiliging krijg ik geen flash te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 22:19 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dit probleem ook op de adobe site, waar je je flash player kan downloaden? Het kan nl. ook aan de brakke flash detects op de betreffende websites liggen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
ja daar heb ik het ook. telkens als ik naar de download pagina ga dan krijg ik de knop downloaden zien.. na het installeren zie ik heel even een flash logo staan en dan verdwijnt het weer en komt er niets op van installatie voltooid ofzo..

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probeer dan even de uninstaller van Adobe en installeer daarna opnieuw je plugin.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
al 10 keer geprobeerd :s