Toon posts:

Mail: Instellingen en mails van oude partitie naar nieuwe

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai!

Ik heb net een nieuwe HD geplaatst in men MB. Ik heb men oude HD in een enclousure gestoken via USB2 en nu kan ik dus aan al men oude bestanden. Voor men fotos, muziek ed is het makkelijk de bestanden over te zetten dmv slepen.

Nu is men vraag hoe ik men mail oude mails en men settings (heb 4 accounts - gmail, hotmail, school, .mac -) overzet. Kopieren van de map Library/Mail helpt niet.

(Ik wou een 'fresh' install, en daarom heb ik geen schijfkopie van men oude HD gemaakt)

Alvast bedankt!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is al een aantal keer voorbij gekomen en als je een beetje had gezocht dan had je [OS X] reinstall gevonden, waar de nodig aanwijzingen in staan. Belangrijkste daarvan is How to back up and restore your important Mac OS X 10.4 files. Probeer allereerst die stappen door te nemen en als het niet lukt, open dan een nieuw topic met wat je precies hebt gedaan en wat niet lukt.

Als het goed is kun je trouwens opstarten vanaf de oude HD, mocht je het nodig hebben om bijvoorbeeld het adresboek te exporteren.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.