[iTunes] Muziek verwijderen van iPod nano

Pagina: 1
Acties:
  • 4.692 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Wat is de makkelijkste en vooral snelste manier om een mp3 van de ipod te halen dmv itunes.
Nu verwijder ik de mp3 uit de playlist, maar de mp3 blijft hierdoor fysiek gewoon op de ipod staan. Dit is vervelend want nu moet ik in de lijst 'Music' op de ipod het nummer er voor een 2e keer bij zoeken en weer verwijderen. Zoals je wel begrijpt is dit vervelend wanneer je een aantal nummers wilt verwijderen.

Hoe kan dit eenvoudiger?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_eBK
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 16:03
Als je een nummer uit een playlist verwijder, blijft het nog steeds in je "library" staan. En dus ook op je iPod. Als je het direct uit de library verwijdert ipv uit een playlist, zal het nummer van je iPod verwijderd worden bij de eerstvolgende sync. Een andere optie is het ingedrukt houden van option (op de Mac) als je een nummer uit een playlist verwijdert: dan wordt het nummer namelijk ook direct uit de library verwijderd ipv alleen uit de playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Chris_eBK schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:51:
Als je een nummer uit een playlist verwijder, blijft het nog steeds in je "library" staan. En dus ook op je iPod. Als je het direct uit de library verwijdert ipv uit een playlist, zal het nummer van je iPod verwijderd worden bij de eerstvolgende sync. Een andere optie is het ingedrukt houden van option (op de Mac) als je een nummer uit een playlist verwijdert: dan wordt het nummer namelijk ook direct uit de library verwijderd ipv alleen uit de playlist.
En welke toets is die 'option' van de mac bij de pc?

EDIT/

Vogens mij id dit SHIFT delete op de pc uit veen playlist op de ipod kwam ik net achter.

[ Voor 7% gewijzigd door DJ Chicken op 20-05-2007 21:45 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:59
DJ Chicken schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:40:
[...]

En welke toets is die 'option' van de mac bij de pc?

EDIT/

Vogens mij id dit SHIFT delete op de pc uit veen playlist op de ipod kwam ik net achter.
Je kunt ook gewoon het vinkje uitzetten voor het nummer, komt hij ook niet op je iPod terecht, maar kun je hem wel gewoon in je library behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamustra
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Klik
Zorg dat bij nummertje 1 het vinkje uit staat, klik dan op twee.
Zo gaat alle muziek eraf, en kan je opnieuw beginnen.
(daarna wel het vinkje terugzetten ;) )

edit: te laat

[ Voor 6% gewijzigd door kamustra op 20-05-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_eBK
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 16:03
kamustra schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:48:
Klik
Zorg dat bij nummertje 1 het vinkje uit staat, klik dan op twee.
Zo gaat alle muziek eraf, en kan je opnieuw beginnen.
(daarna wel het vinkje terugzetten ;) )
Nogal omslachtige manier, die ook geen enkel effect heeft... Je haalt eerst alles eraf, en als je het vinkje weer terugzet komt precies dezelfde muziek erop als er al opstond... :?
Pagina: 1