Toon posts:

[Acces + VBA] Adres gegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet voor informatica een Database ism VBA maken:

• De tabellen in de database moeten een relatie hebben
• De tabellen moeten op een verstandige en verantwoorde manier zijn opgezet
o Juiste key
o Juiste velden en veldnamen
o Juiste waarden van de velden
o Enz.
• Er moeten zoveel records zijn ingevoerd dat de database op een normale manier getest kan worden. (Hoeven dus niet zoveel records te zijn. Meestal zal een 10 tal records wel voldoen)
• De database moet een user-interface hebben die aantrekkelijk is en waaraan niet te zien is dat de gebruiker met een database werkt.

Maar het probleem is dat ik niet snap hoe dat dit moet. Kan iemand mij hierbij helpen?
BVD,

Vince

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

We willen je best helpen met zaken waar je niet uitkomt, maar dit is wel heel erg vaag. Kort samengevat: je analyseert de informatiebehoefte, maakt een datamodel, implementeert dat in een RDBMS, ontwerpt de noodzakelijke formulieren en rapporten voor de UI en klaar. :)

M.a.w. als je een concrete vraagstelling kun je best daarover een topic openen, maar hier kunnen we weinig mee. Je kunt van ons moeilijk verwachten dat we jouw huiswerk gaan maken. ;) Volgende keer even opletten als de opdracht wordt uitgelegd?

[ Voor 6% gewijzigd door Lustucru op 20-05-2007 15:26 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.