Gisteren wilde ik even af en aanmelden omdat de pc al gedurende 24 uur aanlag en er wat veel programma's openstonden enzo. Ik meld af en daarna weer aan. Dat wil niet lukken, het beeld wordt helemaal roze en de pc reageert nergens meer op. Na een reset kom ik weer gewoon in windows en besluit ik het nog eens te proberen. En lap het is weeral van dat... Ik heb het nog een keer of vijf geprobeerd en het blijft zo. Voor de rest kan ik wel uren gamen en photoshoppen en weet ik veel wat nog van zware dingen. Hij is 12 uren orthos stable. Temperatuur cpu is 46 idle(warme kamer en cpu overclock 3 ghz) en load 53 graden. Voor de rest zijn er absoluut geen problemen met de pc. Daar ik de enigste gebruiker ben van deze pc heb ik hier niet zozeer last van, maar ik ben benieuwd hoe het komt.
Asus P5B
Aerocool aeroengine case
550 watt antec triopower
Core2duo E6600 @ 3 ghz
2 Giga PC5300 twinmos
geforce 8800 gtx(driverprobleem?)
Maxtor 250 gigabyte
Windows xp service pack 2 alle updates binnen. Systeem spyware en virusvrij... Formatteren ga ik niet doen voor zo'n onbenulligheidje, maar ben benieuwd of dit bekend probleem is.(ik hoorde dat er problemen waren na de laatste updates van windows xp, misschien komt het wel door de updates, vroeger had ik er geen last van.)
edit: bij het gewoon opstarten hoef ik mijn gebruikersnaam niet aan te klikken omdat ik enigste gebruiker ben van deze pc. Dan start hij wel gewoon door zonder miserie.
Asus P5B
Aerocool aeroengine case
550 watt antec triopower
Core2duo E6600 @ 3 ghz
2 Giga PC5300 twinmos
geforce 8800 gtx(driverprobleem?)
Maxtor 250 gigabyte
Windows xp service pack 2 alle updates binnen. Systeem spyware en virusvrij... Formatteren ga ik niet doen voor zo'n onbenulligheidje, maar ben benieuwd of dit bekend probleem is.(ik hoorde dat er problemen waren na de laatste updates van windows xp, misschien komt het wel door de updates, vroeger had ik er geen last van.)
edit: bij het gewoon opstarten hoef ik mijn gebruikersnaam niet aan te klikken omdat ik enigste gebruiker ben van deze pc. Dan start hij wel gewoon door zonder miserie.
[ Voor 6% gewijzigd door skelleniels op 20-05-2007 14:32 ]