Toon posts:

Afspelen Quicktime via TV out werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een apart probleem. Ik heb op mijn Geforce 7900 GTO een gewone tft monitor aangeslopen (DVI) en ook mijn philips FlatTV. Als ik in windows een quicktime filmpje kijk in HD formaat ( 720p of 1080p) worden ze wel gewoon afgespeeld op me tft scherm maar niet op de tv. Dit terwijl Nview op clone ingesteld staat. Waar kan dit aan liggen?

Mijn videokaart is meer als geschikt en de TV moet het aankunnen

Ik moet erbij vermelden dat de tv via een DVI --> HDMI verbinding is aangesloten en dat de video's full screen worden afgespeeld op secondary display (de TV dus)

Thoughts anyone?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 12:13 ]

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 12:16
Dat komt denk ik omdat je tft monitor ingesteld als primaire monitor en je tv als secundair
probeer eens nview niet op clonen te zetten maar op een stand dat ie het bureaublad uitbreid
en dan gewoon het schermpje "slepen" van het ene scherm naar het andere, dat heb ik namelijk.

dit komt namelijk omdat een videokaart niet een video kan decoderen op een secundair scherm

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En als je de Quicktime fullscreen zet (denk alt-enter of iets in die richting), lukt het dan wel?

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
Fullscreen heb ik geprobeerd, dat werkt niet. Wel als hem geminimaliseerd bekijk. In ieder geval al bedankt voor de tip ik zal het eens gaan nakijken.