Toon posts:

Logical block out of range

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat betekent deze foutmelding, ik kreeg 'm zojuist bij het schrijven van harde schijf naar mijn Philips CDRW 460. Bevestigt dit de gaarheid van Philips schrijvers of komt het doordat ik Kodak CDR's gebruikte (was even niks anders voor handen).

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
hmm, ach weer een phillips, toe ik het las dacht ik, ah de 3610, maar nee de opvolger dus... Als je nog garntie hebt opsteuren of teruggaan, heb je geen garantie, maak het ding los en maak je laser schoon met isopropyl(ofzo, de aphotheek weet precie wat je bedoelt)alcohol en maak de laser schoon, kijk meteen ff het vet na van het loopwerk en verwijder alle vet die je ziet en waarbei je kunt komen, en smeer het in met WARMTE BESTENDIG olie of heel dun vet, en dan maar hopen...
zo niet, GEcondoleerd, en koop iig GEEN philips meer!

suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 16:46

voz

De echte kenner

Ik moet hier toch even melden dat de CDRW 460 een YAMAHA is met philips frontje! Dus geen philips dus je zou denken niet gaar.

De genoemde foutmelding duidt meestal op een buffer underrun en buffer underruns duiden naar mijn weten meestal niet op brakheid van de CDRW drive zelf!

Systeemspecs
PV Installatie

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 16:46

voz

De echte kenner

Om nou direkt het hele apparaat open te slopen lijkt mij een beetje overdreven.

Systeemspecs
PV Installatie