[IE6] Drop-Down snelkoppelingen verwijderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-03 15:44

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
Wanneer je in IE een site hebt bezocht komt de keer erop deze tevoorschijn wanneer je de eerste (paar) letter(s) hebt ingevult in de adresbalk.

Wanneer ik alle tijdelijke internet bestanden verwijder;
- cookies
- Files
- clear history

Dan blijven deze bestaan. De computer maakt deel uit van een groot netwerk. Is het mogelijk om deze drop down invullingen te verwijderen ? Wellicht de snelkoppelingen in een map terug te vinden ?

Met google kwam ik niet verder dan het verwijderen van de bestanden die ik net noemde.

Het valt me ook op dat ze na (onregelmatige) enige tijd wel zelf weer verdwijnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Emiel1984 op 20-05-2007 09:49 ]

[LTS][MTS][HTS]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over? IE6 is nog steeds geen Windows versie namelijk :)

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-03 15:44

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
elevator schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:14:
Welke Windows versie gaat het hier over? IE6 is nog steeds geen Windows versie namelijk :)
Na een uurtje zoeken ben ik er net zelf uitgekomen. Tools ->Internet-Options -> content -> Autocomplete ->

"Use autocomplete for"
"-Web Adresses "
"-Forms"

"Clear Forms" en "Clear Passwords"

Internet Explorer 6 in XP vista of andere OS maakt toch geen verschil ?? Het ging iig over een XP machine. Wat me weer opviel is dat wanneer je op autocomplete voor Web Adresses uitvinkt je wel autocomplete blijft behouden totdat je je temp internet files delete. Schijnbaar maakt hij het dus alsnog af voor de sites die nog in de Temp map voorkomen.

[LTS][MTS][HTS]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:24

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Neem de eigenschappen van de taakbalk, ga naar het tweede tabblad, kies voor aanpassen van je start menu. Bij tabblad geavanceerd staat onderin een knop om de lijst met recent geopende documenten te verwijderen. Doe dat en je lijst is leeg. Als je iets hebt staan in uitvoeren dan is dat ook leeg.

Elevator, waar haal je vandaan dat het IE6 moet zijn? Het is heel goed mogelijk dat het 7 is. Bovendien staat deze optie bij elke windows versie op dezelfde plek, alleen bij XP moet je een knopje meer klikken. No flame intended.

Commandline FTW