Wie van jullie krijgt bij z'n succesvolle x64 installatie incl SP2 installatie plots na enige tijd de volgende error wanneer je probeert om windows update te draaien ?!
-Windows Update has encountered an error and cannot display the requested page.
(Let op ik heb ALLE oplossingen voor x86 XP geprobeert die op Tweakers.net te vinden zijn (en dat zijn er nogal wat..) ook heb ik Microsoft help resources doorgespit zonder enig nu..
Al het gekloot met CMD en het verwijderen van de windowsupdate map evenals regsvr32 acties en wuweb.dll verwijderen lost niks op..
Tevens ben ik nu al vanaf 8 uur vanavond bezig en begin ik toch echt wanhopig te worden..
"Grappig" dat de firefox plugin windows update hetzelfde probleem kent.
Dit probleem had ik namelijk een maand geleden ook al en "toevallig" dat ik een clean install moest doen omdat er hardware problemen waren.
En verdomd het gedoe is weer terug...
Let op !! er staat bij mij géén error code ..
Moet ik desnoods internet explorer 7 uninstallen en opnieuw installeren... ?
-Windows Update has encountered an error and cannot display the requested page.
(Let op ik heb ALLE oplossingen voor x86 XP geprobeert die op Tweakers.net te vinden zijn (en dat zijn er nogal wat..) ook heb ik Microsoft help resources doorgespit zonder enig nu..
Al het gekloot met CMD en het verwijderen van de windowsupdate map evenals regsvr32 acties en wuweb.dll verwijderen lost niks op..
Tevens ben ik nu al vanaf 8 uur vanavond bezig en begin ik toch echt wanhopig te worden..
"Grappig" dat de firefox plugin windows update hetzelfde probleem kent.
Dit probleem had ik namelijk een maand geleden ook al en "toevallig" dat ik een clean install moest doen omdat er hardware problemen waren.
En verdomd het gedoe is weer terug...
Let op !! er staat bij mij géén error code ..
Moet ik desnoods internet explorer 7 uninstallen en opnieuw installeren... ?