Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Productsurvey PSU niet zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-11 14:27

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Hey,

Ik wou wat ervaringen nagaan bij andere gebruikers
over PSU en tot mijn verbazing blijkt er maar 1 te staan.

Echter 'bestaan' er 52 surveys maar die zijn blijkbaar niet
goed gelinked.

http://tweakers.net/productsurvey/cat/456

[ Voor 14% gewijzigd door The.Force op 20-05-2007 11:54 ]

System Specs!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Hmmz, das wel erg vreemd ja. Geen idee hoe of wat precies. Je kan dit het beste even melden op devtrack.tweakers.net, zodat er een van onze devvers naar kan kijken :)

Verwijderd

Ik vind het de moeite niet om er een nieuw topic over te openen, en het sluit echt wel héél goed hierbij aan...

Ik zou graag binnen een week een productsurvey schrijven, namelijk over de Be Quiet Straight Power 600W. Alleen, als ik de de merknaam (be quiet) alleen al ingeef, zie ik alleen 1 fan van be quiet staan en één ander ding, waarvan ik niet weet wat het is.
M.a.w. ik kan geen survey schrijven, omdat ik het product niet vindt. Of ik doe iets verkeerd, of ik weet iets niet, of de site doet het niet helemaal... (wat ik betwijfel)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik dacht al dat het me bekend voorkwam..
Is dus al een eerder topic over :P Productsurvey - Alle voedingen zijn spoorloos verdwenen

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!