Mooie laptop

Pagina: 1
Acties:

• Wouterheadam5
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09-2025
Misschien beetje rare vraag voor op dit forum, maar ik ben op zoek naar een 'mooie' laptop.

M'n zusje en m'n vriendin willen allebei een laptop omdat ze op zichzelf wonen en studeren etc.. En nu mag ik het uit gaan zoeken..
Maar goed, het gaat dus niet zo zeer om de specs, maar meer om het uiterlijk. Wat wordt er nu verstaan onder mooi? Nou het volgende; beetje strak design, niet te dik, niet te zwaar, mooi beeldscherm, liefst 1 kleur en niet van die rare stickers erop ;)

Het budget is 700-900 euro (eventueel iets van af te wijken)

Doeleinden: office programma's, internetten (draadloos moet ingebouwd zijn), af en toe filmpje kijken (zal wel niet zoveel gebeuren) en eventueel wat memorycard sloten (vanwege digitale camera's)

De laptops waar ik zelf aan dacht zijn;
-Sony Vaio N21E/W (799,-)
-(MacBook, begint bij 1049,-)
-

Specs staan er (nog) niet bij, is niet echt interessant omdat ze allemaal wel voldoen aan de eisen.

Vraag is dus; wie weet er nog meer mooi uitziende laptops?!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Persoonlijk ben ik behoorlijk gecharmeerd van de MSI notebooks. Ik heb een S260 (12") en had een M677 (15.4") en dat zijn allebei hele mooie notebooks. Strak design, beide redelijk dun en zeker de 260 is erg licht.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
1) Stikkers sloop je er uiteraard direct af :)

2) Zelf vindt ik de HP serie ook mooi en heeft ook de Asus F3 lijn wel wat, maarja dat vindt ik dan weer.. Ik zou zeggen, laat ze zelf eens in de winkels en op internet kijken hoe bepaalde merken eruit zien en welke ze wel en niet mooi vinden.

Verwijderd

kijk idd eens naar de asus a7 of a8 serie, en ook de f3 serie is zeer mooi. Persoonlijk zou ik geen macbook nemen. Voor die prijs heb je een hele mooie asus laptop met veel betere specs.