Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

uitgebreide GSM selectie database

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:17
Ik ben op zoek naar een nieuwe GSM en daarvoor zijn een paar aspecten van belang. Omdat ik mijn nieuwe GSM op deze aspecten wil selecteren zoek ik dus een website met deze selectie mogelijkheden, bv zoals www.kieskeurig.nl. Echter wil ik niet enkel op bleutooth, kleurenscherm, etc selecteren maar ook op gewicht en afmetingen (dikte). Deze mogelijkheden kom ik niet op veel plaatsten tegen.

Kan iemand mij verder helpen met een dergelijke website?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
http://www.telecomadvies.nl/ En dan toestel advies. En verder weet google er ook nog wel een paar. :)

• ThaFreak81
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
http://www.newmobile.nl of iets specifieker http://www.newmobile.nl/eur/nl/search.php?simple_mode=0
als je er dan niet uitkomt weet ik het ook niet meer

• DaannO
Mag je er wel gelijk bij vertellen dat de specs van newmobile niet altijd kloppen. Dus soms heb je fake resultaten. ;)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik mail ze inderdaad regelmatig met foutjes die ik vind! Wordt altijd keurig en snel geretificeerd!

EDIT: Toch vind ik het 'n erg lekkere en goedwerkende site moet ik zeggen

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 19-05-2007 19:36 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ThaFreak81
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
DaannO schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:29:
[...]

Mag je er wel gelijk bij vertellen dat de specs van newmobile niet altijd kloppen. Dus soms heb je fake resultaten. ;)
meen je dat, heb wel vaker op de site gekeken.....
ziet er uit als een betrouwbare site :Y

• DaannO
Het is verder een prima site. Maar soms hebben ze geen nieuws en dan komen ze met nonsens zoals een hoax enz. Gelukkig is het de laatste tijd wat minder, maar ik heb die site uit mijn bookmarks gehaald omdat andere sites beter worden onderhouden, naar mijn mening althans. ;)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:17
Dank jullie allemaal!. DIe van new mobile is perfect. Ik kende de site al wel, maar gebruikte enkel de vergelijk functie, niet de zoek functie.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze kan nu wel op slot. Je hebt al wat links gekregen maar daarnaast had je met wat eigen zoekwerk ook best ver kunnen komen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.