Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag,

Ik ben sinds kort de eigenaar van een Samsung E-900

Omdat deze telefoon ook de mogelijkheid bezit om er een micro sd kaartje in te stoppen heb ik een kaartje gekocht van 2gb.

Als ik dit kaartje in mijn telefoon doet zegt ie dat hij hem heeft gevonden.
Als ik dan ga kijken wat er op het kaartje staat zegt hij: Onbekend format, formateren?

Ik heb toen een paar keer geprobeerd door op ja te drukken maar hij blijft een fout geven. Ik heb toen een beetje op google gezocht en zag daar dat er meer mensen last van hadden met verschillende telefoons. Ik heb toen geprobeerd om het kaartje in FAT en FAT 32 op mijn pc te formateren maar hij bleef onbekend aangeven.

Aangezien mijn broer ook een micro sd kaartje met mij had gekocht (1gb) dacht ik dat ik het in zijn telefoon probeer. Dit mislukte en zijn kaartje deed het bij hem ook niet.

Omdat de kaartjes goed werkte en van een goed merk (Transcend) zijn dacht ik niet dat het daaraan lag maar toch even geprobeerd bij een vriend. Hij heeft een samsung U-600 en daarbij deed mijn kaartje het wel en zag ook gelijk de mappen die ik had aangemaakt.

* Op de samsung site staat dat de e900 een 1gb kaartje aankan maar er lopen veel mensen rond met een 2gb dus het kan wel. Ook werkte het kaartje van mijn broertje (1gb) niet.

Help!

Verwijderd

Tsja, het lijkt erop dat je gsm niet met alle soorten/maten kaartjes overweg kan. Ik heb een 1GB (Kingston) kaartje in mijn Nokia N-Gage QD zitten, maar die ondersteunt officieel ook maar iets van 512 MB. :) Lang niet alle kaartjes werken, helaas. :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak - we hebben niet voor niets een heel subforum voor (o.a.) GSM gerelateerde dingen :o

Move OH -> PSGG

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:59:
Overige Hardware is geen dumpbak - we hebben niet voor niets een heel subforum voor (o.a.) GSM gerelateerde dingen :o

Move OH -> PSGG
Oh sry, die had ik niet gezien.

Maar er zijn dus telefoons(dus ook e-900) die dit merk kaartje wel gewoon accepteren.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over de Samsung E900 bestaat een topicreeks, waarvan Het Samsung E900 Topic Deel 2 het recentste deel is. Je kunt daarin zoeken en mocht je daar geen oplossing vinden, dan kun je de vraag daar voorleggen :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.