Toon posts:

LCD-TV uit Amerika halen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een lcd tv uit amerika hierheen haal, gaat die dan werken of levert dat problemen op?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, in de VS hebben ze 110V ipv 230V hier in NL. Ik weet niet of de stekkers ook anders zijn, maar daar zijn dan nog wel verloopstukjes voor.

En ze gebrukken daat ook geen PAL zoals hier, maar NTSC, maar ik weet niet of dat voor LCD uitmaakt, of alleen voor klassieke CRT-buizen?

Virussen? Scan ze hier!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gaat waarschijnlijk problemen opleveren, aangezien men in Amerika gebruik maakt van het NTSC kleursysteem, en in Europa van PAL. Mits de LCD dus beide standaarden ondersteund zou het wel kunnen werken. En dan heb je nog de mogelijkheid dat er andere antenne aansluitingen opzitten (met schroefdraad) ipv de insteek stekkers zoals hier.
Tevens kan het zijn dat de frequentiebereiken anders liggen. Het is niet zo dat elk land dezelfde frequenties gebruikt. Daardoor zou je dus een deel van de uitzendingen hier niet kunnen ontvangen.

edit: en inderdaad 110v ipv 230v

[ Voor 26% gewijzigd door Microkid op 19-05-2007 18:56 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De stekker past niet ;)

En inderdaad een ander voltage, het pal/ntsc probleem, en nog wat andere compatability issues (denk aan regio's).

edit: En natuurlijk het type kabel, zoals Microkid zegt.

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 19-05-2007 18:57 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
Meer een AVH vraag dus => AVH

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Het Pal/ntsc probleem zal je niet hebben als je een degelijk merk koopt. Heb hier een Sony van 10j oud en daar kan ik al tusse Pal en ntsc kiezen

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:48
En 110/230V maakt ook niet altijd uit. Kijk maar eens op de adapter van een laptop van een bekend merk. Staat vaak ook gewoon op.
Input: 110-230V
Oja en waarschijnlijk zul je er nog extra belasting over moeten betalen, waardoor je uiteindelijk goedkoper uit bent door er hier in NL een te kopen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door ThinkPad op 19-05-2007 19:01 ]

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Wat dacht je van garantie ? :9

Portfolio

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Er komt idd btw en invoer op, btw is 19%, invoer weet ik niet precies. Dollars worden dus 1 : 1 euro's, en dan moet je ook nog verzenden, etc, etc. Conclusie, koop er een in Nederland

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
geen euroScart aansluitingen is misschien ook een issue voor je?

Dat betekent, stam + t .

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-02 20:14

weebl

YARR!

ColdSTone schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:11:
Er komt idd btw en invoer op, btw is 19%, invoer weet ik niet precies. Dollars worden dus 1 : 1 euro's, en dan moet je ook nog verzenden, etc, etc. Conclusie, koop er een in Nederland
Wie zegt dat ie er nu daar een gaat kopen? Misschien woont ie al een tijdje daar, en komt ie nu weer terug naar Nederland. Als je aan kan tonen dat je de TV al een tijdje hebt, dan hoef je al deze dingen niet te betalen.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

weebl schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 21:16:
[...]
Wie zegt dat ie er nu daar een gaat kopen? Misschien woont ie al een tijdje daar, en komt ie nu weer terug naar Nederland. Als je aan kan tonen dat je de TV al een tijdje hebt, dan hoef je al deze dingen niet te betalen.
Goes ligt in Nederland en zeeland.net is er als provider niet in Amerika. De TS heeft het over een LCD uit Amerika halen en niet over zijn LCD uit Amerika meenemen. :)

ARME AOW’er

Pagina: 1