Ik heb een probleem met mijn geïntrigeerde geluidskaart. Ik krijg er geen geluid uit. In het configuratie scherm geluiden en audioapparaten is hij niet te vinden. Onder apparaten in apparaatbeheer is hij wel te vinden, maar is het stuurprogramma niet bijgewerkt. En als ik dan op eigenschappen klik, staat er dat het apparaat niet wil opstarten.Ik heb de CD met drivers niet meer.
Ik heb me rot gezocht om driver op internet, verschillende geprobeerd, maar kreeg steeds een foutmelding, dat het audio apparaat niet overeen kwam met de software. Terwijl volgens de readme het bij elkaar zou moeten horen.
Ook de handmatige installatie heeft me tot nu toe nog niet geholpen.
Dit is het type moederboard; Gigabyte GA-8STXC
En dit de audiodevice: SiS 7012 Audio Device PCI
Maar in apparaatbeheer staat dit: C-Media AC97 Audio Device
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, want van mijn koptelefoon wordt ik zo langzamerhand ook wel gek.
Ik heb me rot gezocht om driver op internet, verschillende geprobeerd, maar kreeg steeds een foutmelding, dat het audio apparaat niet overeen kwam met de software. Terwijl volgens de readme het bij elkaar zou moeten horen.
Ook de handmatige installatie heeft me tot nu toe nog niet geholpen.
Dit is het type moederboard; Gigabyte GA-8STXC
En dit de audiodevice: SiS 7012 Audio Device PCI
Maar in apparaatbeheer staat dit: C-Media AC97 Audio Device
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, want van mijn koptelefoon wordt ik zo langzamerhand ook wel gek.