Ik heb een HP 1702 TFT scherm met een gebroken/kapotte vga kabel eraan. Deze kabel zit vast in de TFT met een 14 pins stekker op de printplaat. Om de kabel te maken moet ik dus dus een nieuwe kabel maken met een 14 pins stekker op het einde, maar ik zag dat er op de printplaat ook een voorbereiding is gemaakt voor een standaard 15 pins VGA kabel. Zou het mogelijk zijn om er een standaar VGA connector op te solderen? Ik heb een foto gemaakt van de printplaat (telefoon kwaliteit).

rechts onder zie je de witte 14 pins aansluiting met daaronder de 15 pins VGA aansluiting.
Is het mogelijk om deze dus te vervangen? aan de originele kabel zit namelijk ook nog een gnd aansluiting die aan het frame van de tft zit geschroefd, dit gaat dus niet meer als ik een standaard vga connector + kabel gebruik.

rechts onder zie je de witte 14 pins aansluiting met daaronder de 15 pins VGA aansluiting.
Is het mogelijk om deze dus te vervangen? aan de originele kabel zit namelijk ook nog een gnd aansluiting die aan het frame van de tft zit geschroefd, dit gaat dus niet meer als ik een standaard vga connector + kabel gebruik.