20 jaar, en wat had ik bereikt?
Ik vraag me af of die celeron uberhaupt sneller is dan die mobile cpu.
In een ding zal die waarschijnlijk wel sneller zijn, en dat is je accu leegtrekken.
Maar om je te helpen, plaats je p4 mobile weer terug. Werkt je laptop weer?
Dan heb je in elkgeval niets stuk gemaakt.
Kijk eens of je een bios update kan vinden...
Kan je trouwens wel zomaar een socket 478 in een laptop steken? past dat fysiek wel?
In een ding zal die waarschijnlijk wel sneller zijn, en dat is je accu leegtrekken.
Maar om je te helpen, plaats je p4 mobile weer terug. Werkt je laptop weer?
Dan heb je in elkgeval niets stuk gemaakt.
Kijk eens of je een bios update kan vinden...
Kan je trouwens wel zomaar een socket 478 in een laptop steken? past dat fysiek wel?
Verwijderd
De P4 Mobile CPU's zijn inderdaad compatible met S478 (let op, P4 mobile is iets anders dan Pentium Mobile (Rctworld!
)!).
Of het slim is, is een tweede; qua snelheid ga je er willicht iets op vooruit, maar zoals gezegd is je accu veel sneller leeg, bovendien zal die celeron veel warmer (wellicht té warm) worden in je laptop (misschien gebeurt dat al in het bios, waardoor hij vastloopt!).
Of het slim is, is een tweede; qua snelheid ga je er willicht iets op vooruit, maar zoals gezegd is je accu veel sneller leeg, bovendien zal die celeron veel warmer (wellicht té warm) worden in je laptop (misschien gebeurt dat al in het bios, waardoor hij vastloopt!).
Verwijderd
Die celeron verbruikt 60W ipv +/- 30
Zou me niks verbazen als de spanningsregelaar in die laptop dat niet eens kan leveren... En de koeling trekt dat natuurlijk ook nooit.
De latere mobiele CPU's van Intel wel, deze nog niet.Rctworld schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:23:
zijn mobiles niet socket 479?
Yes, but no.
Oke, ik heb even gekeken.
Gelukkig heb ik niets gesloopt, want met de 1.6 werkt het gewoon.
Andere proc`s zoals 2.8ghz en 1.5ghz Pentium 4 geven een zwart beeld.
Die celeron doet nog iets maarja...
Ik ga eens kijken voor een 2.0ghz cpu (mobile)
Want ik kan nu niet eens een dvd kijken dan is de cpu load al 100%.
Maar dat komt misschien ook wel doordat ik op win2003 draai?
Gelukkig heb ik niets gesloopt, want met de 1.6 werkt het gewoon.
Andere proc`s zoals 2.8ghz en 1.5ghz Pentium 4 geven een zwart beeld.
Die celeron doet nog iets maarja...
20 jaar, en wat had ik bereikt?
Is goed mogelijk, of je hebt gewoon een slechte decoder geïnstalleerd (of een videokaart die totaal geen mpeg2 kan verwerken).
Op een AMD Athlon 1800+ (1533 mhz) kon ik altijd prima DVD's kijken zonder dat de processor overdreven belast werd.
Op een AMD Athlon 1800+ (1533 mhz) kon ik altijd prima DVD's kijken zonder dat de processor overdreven belast werd.
End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.
Aah daar zat m'n denkfout.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:23:
De P4 Mobile CPU's zijn inderdaad compatible met S478 (let op, P4 mobile is iets anders dan Pentium Mobile (Rctworld!)!).
Een dvd moet je makkelijk kunnen afspelen. Dat lukt zelfs nog op m'n oude p3 450mhz.mazz schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:25:
Maar waarom draai je een server os als je dvd's wilt kijken?
Waarom draai je uberhaupt een server os op je laptop??
zou eens eerst kijken voor een bios update voor dat ding..
misschien chipset drivers installeren voor die 100%
misschien chipset drivers installeren voor die 100%
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Pagina: 1