Toon posts:

Samsung Spinpoint 250 GB??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan op dit forum (EN in de productsurvey) geen info over deze HD vvinden, daarom ben ik benieuwd of er mensen ziin die ervaring hebben met de Samsung Spinpoint 250Gb??
(geluid, snelheid, warmte, betrouwbaarheid)

- Op dit moment zit ik namelijk te twijfelen tussen het aanschaffen van een Seagate Barracuda en dus deze HD.

Kortom, welke van de 2 is de beste?

Verwijderd

Ik heb deze HDD en een externe behuizing zitten, en ik hoor de schijf niet (alleen als je er bij gaat hangen) en hij wordt ook niet echt warm,, zo rond de 30-35 graden

Verwijderd

Het beste in wat?

www.storagereview.com ;)

Verwijderd

Als je het over de SP2504C hebt, prima ding. Maar er zijn meer 250GB Samsung schijven ;) Iig die is stil, snel, betrouwbaar en niet zo warm. Ik heb de mijne iig niet warmer als 33-34 graden zien worden in een vrije warme case..

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik heb nu mijn 3 Samsungs in een rek bij elkaar (fan ervoor) die elk niet warmer worden dan 33-34 graden. Wezenlijk zullen deze niet afwijken van de 250 GB versies.

http://tweakers.net/productsurvey/survey/3334

Kleine aanvulling:

De beste schijf bestaat niet want iedereen heeft een eigen afweging bij de keuze. Betrouwbaarheid is ook wat vaag, ik heb nu vrijwel alle merken wel een keer gehad en van al die merken ging er wel een stuk op een bepaald moment.

[ Voor 37% gewijzigd door Guardian Angel op 19-05-2007 23:37 ]

ARME AOW’er

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb 2x SP2504C. Snel, stil en betrouwbaar (voorlopig toch ;) ) .
De temperatuur van de ene (dataschijf) is nu 37 graden, de andere (Windows) 44 graden. Bij warm weer komen daar nog een paar graadjes bij.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 23:25

Rico

Wie dit leest is gek....

Zou het je afraden een samsung disk te kopen.
Heb er nu 2 400Gb exemplaren gehad....beide na korte tijd bad sectors.
En de RMA procedure duurt heeeeeeeel lang.
Dingen krijgen spontaan bad sectors...en rma duurt dan ongeveer 5 weken.
Misschien dat hun kleinere disks beter zijn maar voor mij geen samsung producten meer.
Pagina: 1