Toon posts:

usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi……………

Ik heb een computer zelf in elkaar gezet . Nu zit er in die kast aan de voor kant usb aansluitingen . En die zitten op een printje , en gaan dan via een 5 aardige kabel naar moederbord
Deze gegevens staan op het printje medion usb ver.1.0 jp1

Deze kabel met usbansluitingen werkt niet . ( onbekend apparaat aangesloten ) als ik hem aansluit op het moederbord type p5b asus
Ik verwacht dat het op het printje ergens niet helemaal goed zit

Kabel is gecontroleerd op twee computers alle twee het zelfde resultaat

Verder heb ik de alle draden doorgemeten . bijvoorbeeld rood doorgemeten of hij zowel in de connector (voor op het moederbord ) als in de usb connector op de juiste plaats zit
Dit heb ik met alle draadjes gedaan .

Nu is de vraag kan iemand dit aanpassen en het hoef t niet voor niks

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je er ook voor gezorgd dat de pinout overeenkomt met de pinout van de usbheader op het mobo?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
waar geeft ie aan "onbekend apparaat" aangesloten? in apparaatbeheer? als die dat daar aangeeft heeft die chip zn eigen drivers nodig

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb het ook gehad, onbekend apparaat, bleek toch later dat ik al die losse kabels niet helemaal goed had aangesloten. Misschien heb je bij dat moederbord een handleiding zitten(asus lijkt me wel)
Die je even moet controleren met de namen die op al die kabeltjes staan...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij compterzaak aragorn geweest om deze kabel te laten testen . en die haden het zelfde probleem als ik .

En de draadjes zitten allemaal volgens de het boekje van mijn moederbord .

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 22:46

SA007

Moderator Tweaking
draai d+ en d- 's om, goede kans dat dat het probleem is (en nee, dat kan niks slopen)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

op je moederbord moeten de draden in deze volgorde zitten:
Afbeeldingslocatie: http://www.frontx.com/cpx512p3.gif
(de onderste wordt overigens niet altijd gebruikt, er gaat geen stroom doorheen)
Pagina: 1