[MMORPG] Granado Espado

Pagina: 1
Acties:
  • 2.801 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:26

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
- Granado Espado -

Open Beta fase is afgelopen week volgens mij gestart;
Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit.

Nieuw dingetje t.o.v. alle andere MMORPG is dat je met 3 dezelfde character kan spelen.

Paar shots van mezelf in-game:
Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/5111/capture00001aq8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/8094/capture00002oa1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img512.imageshack.us/img512/7100/capture00003jr9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img512.imageshack.us/img512/7873/capture00005fm5.jpg

Website: http://ge.iahgames.com/en/

Zijn er al meer die dit spelen? Ik zag nog geen topics..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:26

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
Ik ben wel benieuwd!
Maar jezus wat een download.

Wat houd dat met 3 dezelfde personages precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:10
ik denk dat de TS bedoelt: je kan met 3 characters tegelijk spelen (had je ook wel een beetje van de screenshots af kunnen leiden)

Beetje het idee van een normale RPG qua multiple characters als Lufia / Final Fantasy maar dan MMO

[ Voor 7% gewijzigd door PeterSelie op 21-05-2007 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, vanavond maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel nu sinds een dagje en ben tot nu toe zeer onder de indruk van deze wereld.

Fijne muziek, leuke stijl en prima sfeer, indien je daar een beetje van houdt natuurlijk!

Gezien het feit dat het spel natuurlijk al een dikke 2 jaar bestaat is dit ook te zien, los van de vertalingen die her en der nog best belabberd zijn, is alles piekfijn uitgewerkt :)

Zeker een aanrader voor mensen die nog een leuke MMORPG zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-10 19:22

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik speel het spel al vanaf de eerste dag van de open beta. Vind het een aardig spel tot zo ver. Ik zit nu in een faction met aardige mensen. Ben vandaag level 40 geworden. Ik speel een scout, een wizzard en de Adelina rNPC.

Het spelen met 3 characters tegelijk heeft wel wat vind ik, is weer eens iets anders/vernieuwend :)
Ook de patrol mode is leuk, kun je gewoon door lvlen als je even AFK gaat. Maar uren aan een stuk door AFK lvlen gaat niet erg goed, want sommige monsters kunnen knockdown, en daardoor ga je uit patrol mode en stoppen ze dus met aanvallen. Ook komen er soms kratten tevoorschijn, als je die aanvalt komen er een stuk of 20 monsters uit :+.

Wat ook anders is dan in de meeste MMORPG's, is dat monsters hier geen geld droppen, je krijgt alleen items en deze kun je dan verkopen. Ze kunnen ook leuke equipment droppen, soms met 'options' erop. Dit zijn bonussen, zoals meer attack speed ofzo.

Ik speel nu op Pachelbel, maar in het begin speelde ik nog op Carracci. Maar deze server was hartsikke vol en dus ben ik op Pachelbel gaan spelen, nadat ze deze hadden toegevoegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Walance op 02-06-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Speel ook op Pachelbel. Op het moment level 41 Scout, Elementalist en Bernelli (musketeer rNPC).

Sfeer en muziek is erg goed vind ik en inderdaad, het spelen van 3 characters tegelijk is weer eens wat anders.

Afgelopen vrijdag was het opeens wel erg laggy. Tot dan toe niet eerder last van gehad. Daarna niet meer gespeeld, maar hoop dat het een tijdelijk probleem was. Volgens deze post zou het opgelost moeten zijn: http://forum.iahgames.com/ge/showthread.php?t=5191

Familie naam ingame: Curazor

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Die lag is er het hele weekend al, sinds gister avond is het al een heel stuk minder, maar het is er nog steeds ;(

Mijn familie naam is Geku trouwens en mocht je nog op zoek zijn naar een faction, dan kan ik onze leader wel vragen, er is nog plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag toch nog begonnen op Pachelbel, gezien ik niet het idee had dat er nederlanders, of zelfs europeanen op mijn server zaten :)

Accepteren jullie ook nieuwe spelers Conquerer? (t/m lvl 20 zonder problemen gespeeld op de PvP server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ja, we accepteren iedereen die lvl 25 of hoger is zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien eens tijd om dit topic weer nieuw leven in te blazen.

Ik ben zelf ook sinds een aantal dagen begonnen met spelen. Ik heb gekozen voor een scout, musketeer en fighter team. Ben nu lvl. 14. (Scout healing roelt btw... :P)

De engine en gameplay doet me nog het meest denken aan Rose, alhoewel dit er natuurlijk veeel gelikter uitziet. Camera clipping Is ook heel netjes opgelost, dat was een van de eerste dingen die me opviel.De steden en characters hebben erg veel detail, ook effecten als water e.d. zien er prima uit.

De muziek zorgt ook voor een groot deel voor een leuke sfeer in de game. Hele rustige, wat klassiekere muziek afgewisseld met lekkere trance tijdens de gevechten en in de dungeons.

Zijn er inmiddels al meer mensen die het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-10 22:24
Ik speel het bijna ben het nu nog aan het downloaden maar in welke server speel jij dan en wat is je IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op vivaldi (pvp server)

m'n family name is: Garrick

(ondertussen lvl 16)

Zou leuk zijn als er nog wat meer tweakers zouden spelen. Ging gister best hard onderuit tegen de 'boss' van de eerste dungeon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanavond es kijken of ik nog wat screenshots kan posten om het topic wat op te vrolijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 18:02
Of gewoon een fatsoenlijke TS maken zodat mensen ook geinteresseerd raken in het spel. Vind hier nogal weinig informatie...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, zal eens kijken wat ik kan doen. Ik neem aan dat ik dan even een nieuw topic moet openen. Het probleem is dat het zelf ook pas net speel en dus ook nog niet heel erg veel info heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel interessant uit...zal eens kijken of ik mezelf kan losweken van LOTRO om ook dit spel eens een poging te geven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff...jemig wat een gedoe met het downloaden van die client zeg...overal moet je een account voor hebben, overal mag je maar 1 file tegelijk downloaden...het schiet niet op...naja...hopelijk krijg ik het toch wel binnen...
Pagina: 1