Toon posts:

TVOut wil niet actief worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe PC met een Asus NVidia GeForce 7600 Videokaart met TV Out. Op mijn vorige PC kon ik met TVTool9.7 de TVOut activeren voor mijn Transmitter zodat ik de films van mijn PC op de TV kan kijken

Alleen TVTool ondersteunt m'n nieuwe videokaart niet. Zijn er ook andere tools zoals deze? Of heeft iemand een andere manier om de TVout te activeren(S-video)?

Nadeel van die Transmitters/receivers is nl dat je TVout geen TV registreert en dus niet zelf actief wordt. Je moet hem activeren.

NVidia driver werkt niet

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En waarom werkt de Nvdia driver niet? Die zijn toch ook echt gemaakt om de TV-OUT op hun kaarten te laten werken.

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Je driver werkt helemaal niet? Dat zou mooi bagger zijn, kan je bijna net zo goed een kaart van 3 jaar oud er in gooien omdat je zonder driver geen 3D performance hebt en zo niet veel aan je kaart hebt. Misschien kan je iets specifieker zijn in wat er dan misgaat met de driver/waar het misgaat, en je vastloopt.

Verwijderd

Topicstarter
whizchris schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:54:
Je driver werkt helemaal niet? Dat zou mooi bagger zijn, kan je bijna net zo goed een kaart van 3 jaar oud er in gooien omdat je zonder driver geen 3D performance hebt en zo niet veel aan je kaart hebt. Misschien kan je iets specifieker zijn in wat er dan misgaat met de driver/waar het misgaat, en je vastloopt.
Hij loopt niet vast. Mijn driver werkt perfect, alleen de TVOut wil maar niet actief worden. Vroeger had je daar tools voor (als TVTool) maar die ondersteunen nieuwe Geforce niet.

NView zit blijkbaar niet meer in de drivers (158.18_forceware_winvista_32bit_english_whql), want daar kun je hem nl wel mee aanzetten. In de bovengenoemde driver zit wel de optie "Rigorous Display Detection" maar dat werkt niet

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dan heb ik geen idee :P.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En als je dan gewoon een oudere driver pakt? Het is niet altijd zo dat de nieuwste drivers beter zijn, vaak alleen voor de nieuwste kaarten namelijk.

Verwijderd

ik heb hier hetzelfde probleem.

Met het oude control panel van Nvidia kon je de tv-out nog forcen van s-video naar composite.
Maar met het nieuwe panel gaat dat niet meer. En TVTOOL ondersteund de nieuwere videokaarten ook niet meer.
Ik draai nu vista dus ik kan ook niet de oude drivers installeren.

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 22:20
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/towp/tvout.PNG

Dit is wel op Win XP -> 158.27-xp-32-bit-whql-[Guru3D.com].exe
Pagina: 1