Toon posts:

Eide schijf is opeens SCSI ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,.....

wat mij nu weer overkomt...
ik draai op W2k pro - ned.
ik heb een seagate barracuda 30 gig ata66 - ide
en een seagate medialist 4 gig ata33 - ide.

ze lopen perfect daar niet van, alleen.
ik installeer de 4in1428a drivers van Via en nu worden mijn schijven gezien als SCSI disk device ??? en nu draaien ze als nooit tevoren>:)
nu zou je denken, so what.... maar kan dat geen kwaad, wordt W2k niet instabiel.....?

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Binnen NT4.0 en ook win2k wordt ide onder het kopje scsi geplaatst en ook de daaraan hangende aparaten, met je juiste driver werkt dus alles zoals het zou moeten, en het kan geen kwaad.

Verwijderd

Hier win2kpro ziet ie ook alles als scsi :) Tjah het werkt allemaal perfect. Gewoon iets raars van windows ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
LOL
>:)

zoals J.C. weleens heeft gezegd "elk nadeel heb z'n voordeel"

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52
is niet altijd zo

onboard is bij mij ide controller

maar ultra100 wordt wel als scsi disk gezien

Verwijderd

is heel normaal hoor :)

ik heb ook een paar IDE Schijven , en gewoon een labeltje met SCSI erop geplakt, en jah hoor mijn scsi controller herkent ze nu gewoon , echt mooi man, ik koop nooitmeer dure scsi schijven, ik kat ze gewoon om ...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52
Op woensdag 07 februari 2001 17:03 schreef maarten het volgende:
ik heb ook een paar IDE Schijven , en gewoon een labeltje met SCSI erop geplakt, en jah hoor mijn scsi controller herkent ze nu gewoon , echt mooi man, ik koop nooitmeer dure scsi schijven, ik kat ze gewoon om ...
LOL >:) Was het maar zo... Vertel eens? Maken ze nu ook net zoveel pokkeherrie als SCSI schijven?

Verwijderd

Misschien SP1 er overheen gooien????

Je weet maar nooit, deze sp's zijn namelijk bugfixes ipv w98 se (usb ondersteuning en nog meer extra ongein, maar geen bugfixes)

Verwijderd

Topicstarter
LOL :)

SP1 heb ik er ook al overheen gegooid....
het draait nog steeds als een tierelier, maar ze maken niet zoveel herrie.........

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Onder windows 98 wordt de hpt370/100 controller ook al als SCSI-device gezien.

Ze hadden het kopje SCSI-device misschien beter Mass Storage Controller kunnen noemen. Minder verwarring.

Houdoe

Pagina: 1