Toon posts:

[CRT] Waar nog de oudere tv's te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik was opzoek naar een "echte" winkel waar deze tv wordt verkocht:

De Philips 21PT5421.
Link

het valt me vies tegen om uberhaupt om nog crt tv's in de winkelketens te vinden en dan ook nog specifiek dit type (toch een serie uit 2006). weet misschien iemand nog een winkelketen die ze verkoopt? Voor een dergelijke winkel als mediamarkt moet ik 30km rijden en hier in de regio is er geen winkel die ze verkoopt.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

30 KM is toch goed te doen? Ik zou me niets anders kunnen bedenken dan een MM/Saturn of Correct eigenlijk..

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dus ook niet of ze hem bij de mediamarkt hebben, bij bijna alle winkels vind je alleen de 21pt5409

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Loop dan een keer langs bij de media markt om te kijken. Of een echte winkel en vraag het na enzo. Winkels regelen wel enzo.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Waarom ga je specifiek voor dit model 4x3 CRT ? Waarom niet breedbeeld of 2e hands? Of LCD?

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

it0 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:53:
Waarom ga je specifiek voor dit model 4x3 CRT ? Waarom niet breedbeeld of 2e hands? Of LCD?
Ik denk niet dat dat soort dingen zullen passen.

Wij gaan hier ook een probleem krijgen als de tv kapot gaat, hij staat in een jaren '70 van de vorige eeuw kast, breedbeeld gaat niet passen, en LCD heeft te veel loze ruimte door de voet, en onder de TV door tegen kaal beton door een lelijk grof gezaagd gat aankijken (de kast stond er eerder dan de muurverf :X) is ook niet mooi.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Resistor schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:59:
[...]

Ik denk niet dat dat soort dingen zullen passen.

Wij gaan hier ook een probleem krijgen als de tv kapot gaat, hij staat in een jaren '70 van de vorige eeuw kast, breedbeeld gaat niet passen, en LCD heeft te veel loze ruimte door de voet, en onder de TV door tegen kaal beton door een lelijk grof gezaagd gat aankijken (de kast stond er eerder dan de muurverf :X) is ook niet mooi.
Misschien is dan (ook) de KAST toe aan vervanging, ik noem maar wat hoor.... :o :o

Het is ook maar net waar je je prioriteiten legt, hier wordt het meubel aangepast aan de tv, ik kijk nl. naar de tv en het meubel zal me een worst wezen, als ik er onder maar wat kwijt kan (bij wijze van spreken). Meubel is hier compleet ondergeschikt aan tv.

TS : En als dat idd de rede is dat je nu nog een CRT koopt zou ik hier nog eens goed over nadenken... waar kijk je nou het meeste naar, het meubel of toch de tv die erop staat.....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 12:26 ]

Verwijderd

Je kunt ook een plank ter grootte van het gat van de kast zagen.
Dan maak je daar netjes iets in waar de kabels doorheen kunnen, je verft hem in hetzelfde kleurtje, of een ander kleurtje (Beter als die muur toch?)
En tadaa, men plaatst er een nieuwe tv in?

Verwijderd

Topicstarter
de reden waarvoor ik nog voor een crt ga:
ik wel maximaal 250 euro uitgeven voor een 55cm tv en vind maar eens een lcd die beter presteerd dan een crt in deze prijsklasse:)

offtopic:
Ik snap zowieso heel de lcd/plasma hype niet. Ik heb nog geen (HD)lcd/plasma scherm gezien die mooier beeld geeft dan een (HD)CRT scherm. en zeg nou eerlijk, 95% van de mensen heeft gewoon ruimte genoeg voor een normaal crt scherm, en dan hebben we het nog niet over de prijs gehad ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 00:25 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-02 01:18
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:19:
ik wel maximaal 250 euro uitgeven voor een 55cm tv en vind maar eens een lcd die beter presteerd dan een crt in deze prijsklasse:)

offtopic:
Ik snap zowieso heel de lcd/plasma hype niet. Ik heb nog geen (HD)lcd/plasma scherm gezien die mooier beeld geeft dan een (HD)CRT scherm. en zeg nou eerlijk, 95% van de mensen heeft gewoon ruimte genoeg voor een normaal crt scherm, en dan hebben we het nog niet over de prijs gehad ;)
Veel succes met het vinden van een 42" CRT scherm. Die heeft een toeter die halverwege de woonkamer van de buren terechtkomt.

En veel mensen hebben ook geen perfecte CRT, dus is een plasma/LCD een verbetering.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:24:
[...]

Misschien is dan (ook) de KAST toe aan vervanging, ik noem maar wat hoor.... :o :o

Het is ook maar net waar je je prioriteiten legt, hier wordt het meubel aangepast aan de tv, ik kijk nl. naar de tv en het meubel zal me een worst wezen, als ik er onder maar wat kwijt kan (bij wijze van spreken). Meubel is hier compleet ondergeschikt aan tv.

TS : En als dat idd de rede is dat je nu nog een CRT koopt zou ik hier nog eens goed over nadenken... waar kijk je nou het meeste naar, het meubel of toch de tv die erop staat.....
offtopic:
Het is een gigantische alles-in-1 kast, en die ligt helemaal vol achter de deurtjes: koek/snoepchips, verjaardagsglazen, standaard drinkglazen, grof-bestek la, inpakpapier en kaarsen, en bovenal drankenkast :X (wij drinken nauwelijks alcoholische dranken), niet makkelijk een opvolger voor te vinden die ook alles kwijt kan.
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:19:

offtopic:
Zeg dat dan, dan ga ik geen andere dingen denken ;)
Misschien dat het toch makkelijker is om te gaan bellen met de vraag of ze nog CRT's hebben staan.

Of de kringloopwinkel :+

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1