Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GPS] Tom Tom 710 VS Tom Tom GO XL

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:51

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Ik wil voor de vakantie een GPS-systeem gaan kopen, maar ik zit nog te twijfelen over een van deze 2 GPS's.

De TT710 is het meest algemene, maar is nu al een beetje verouderd, vind ik. De TT ONE XL heeft maar 32 MB Ram, i.t.t de 64 van de 710. En heeft ook een lagere coresnelheid; 266 tegenover 333.

Wat zijn de vernieuwingen van de TT XL? En zijn de problemen met de raam-zuignappen opgelost door T?

Ik wil vragen wat jullie zouden doen. Ik ben van plan om naar Algeciras te reizen, het uiterste puntje van Spanje dus. :9

Gulfstream G650

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ghehe, bij een TomTom moet je niet kijken naar die specs. Het werkt gewoon allemaal perfect zoals het hoort en de specs zeggen weinig.

Voordelen XL:
• Nieuwste kaarten 6.75
• Grootst scherm
• BT voor je telefoon
• Gratis TMC erbij

En er verder zijn alle problemen verder opgelost. :)

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hmm,

Dus volgens jouw zou ik de XL moeten nemen ipv de 710?...

De kaarten kun je toch ook downloaden via TomTom Home naar de GPS-zelf?
TMC en WhiteTooth zit al in de 710. En het scherm is ok 4,3 " , net als de PSP... Volgens mij vergelijk je de XL en de ONE, niet de XL en de 710. ;)

Hmm ik lees net dat er nieuwe kaarten zijn van 2007 de 6.75 zoals jij zei.

Quote:
Nieuwe kaarten 2007!

De nieuwe TomTom-kaarten zijn gearriveerd! Bijgewerkt met de laatste wegen en nuttige plaatsen, voor nog slimmere navigatie met je TomTom.

De nieuwe TomTom-portfolio beslaat de meeste Europese landen, Noord-Amerika en, nieuw voor 2007, nu ook Zuid-Afrika! Dus of je nu in eigen land of daarbuiten reist, laat de kans niet liggen om de beste route naar je bestemming te vinden.

Lees hieronder welke voordelen de nieuwe kaarten je bieden:

1. nieuwe gebieden: Zuid-Afrika, Hongkong en Singapore;

2. een enorme hoeveelheid bijgewerkte wegeninformatie, waaronder:

de nieuwe tolzone (congestion charge area) van Londen op de kaart van het Verenigd Koninkrijk;
nieuwe nuttige plaatsen voor veel van de kleinere stedelijke gebieden op de kaart van Frankrijk;
meer huisnummergegevens voor de kaarten van Italië, Spanje en Portugal;
en nog veel meer...
Dus waar wacht je nog op? Update je TomTom hier!

Gebruikers van NAVIGATOR 5 en MOBILE 5 kunnen de kaarten mogelijk niet kopen. Lees hier

Zijn er kaarten van Marokko? Aangezien ik daar ook een kijkje zal nemen. 8)

[ Voor 67% gewijzigd door SalimRMAF op 19-05-2007 00:56 ]

Gulfstream G650

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
salimrmaf schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 00:48:
Hmm,

Dus volgens jouw zou ik de XL moeten nemen ipv de 710?...

De kaarten kun je toch ook downloaden via TomTom Home naar de GPS-zelf?
TMC en WhiteTooth zit al in de 710. En het scherm is ok 4,3 " , net als de PSP... Volgens mij vergelijk je de XL en de ONE, niet de XL en de 710. ;)

Hmm ik lees net dat er nieuwe kaarten zijn van 2007 de 6.75 zoals jij zei.

Quote:
Nieuwe kaarten 2007!

De nieuwe TomTom-kaarten zijn gearriveerd! Bijgewerkt met de laatste wegen en nuttige plaatsen, voor nog slimmere navigatie met je TomTom.

De nieuwe TomTom-portfolio beslaat de meeste Europese landen, Noord-Amerika en, nieuw voor 2007, nu ook Zuid-Afrika! Dus of je nu in eigen land of daarbuiten reist, laat de kans niet liggen om de beste route naar je bestemming te vinden.

Lees hieronder welke voordelen de nieuwe kaarten je bieden:

1. nieuwe gebieden: Zuid-Afrika, Hongkong en Singapore;

2. een enorme hoeveelheid bijgewerkte wegeninformatie, waaronder:

de nieuwe tolzone (congestion charge area) van Londen op de kaart van het Verenigd Koninkrijk;
nieuwe nuttige plaatsen voor veel van de kleinere stedelijke gebieden op de kaart van Frankrijk;
meer huisnummergegevens voor de kaarten van Italië, Spanje en Portugal;
en nog veel meer...
Dus waar wacht je nog op? Update je TomTom hier!

Gebruikers van NAVIGATOR 5 en MOBILE 5 kunnen de kaarten mogelijk niet kopen. Lees hier

Zijn er kaarten van Marokko? Aangezien ik daar ook een kijkje zal nemen. 8)
Ik vergelijk weldegelijk de 710 en de XL. De Xl heeft een groter scherm, maar de nieuwe kaarten zou je bij de 710 voor moeten betalen en de TMC reciever ook. Dus is de XL nu een beter koop. :)

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Er loopt een actie van tom tom, zie TOM TOM ACTIE Je kunt tot 30 Juni een TT710 kopen, waar op de verpakking een sticker zit waarmee je een gratis TMC-ontvanger kunt bestellen. :P

Ik dacht dat de 710 ook een scherm had van 4,3" , maar dat is dus 4,0" zie ik. :|

Gulfstream G650

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het lijkt me dat deze keuze grotendeels van je budget en persoonlijke eisen afhangt. Je zult dan ook zelf de keuze moeten maken.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.