Heeft iemand een formule voor de totale capaciteit om de geproduceerde warmte in de Aopen HQ08 (pc case)af te zuigen?
Ja weet je die niet dan:
HQ08: HQ lijkt op 40
40 * 0,8 = 32
Dus die 32 warmteeenhedenpromilages vermenigvuldig je met de zgn AOpen constante, te weten 5,44 (=4+1,44) dat geeft 174,08
174,08 is weer afhankelijk van de geproduceerde warmte die op zijn beurt weer recht evenredig is met de leeftijd van koningin Beatrix (ook wel Trix). Trix was dus op de 31e jarig (dacht ik) dus 174,08 - 31 = 143,08. Hier haal je dan weer de 0,8 van HQ08 af en dat geeft 143.
Volgens het aloude telekids-liefdesmeters-spel geeft dit 1+4=5 4+3=7, 5+7=12 Dus 12% capaciteit heb je nodig.
Valt best mee zo'n berekening toch, je moet alleen zorgen dat je alles een beetje helder voor de geest hebt.
HQ08: HQ lijkt op 40
40 * 0,8 = 32
Dus die 32 warmteeenhedenpromilages vermenigvuldig je met de zgn AOpen constante, te weten 5,44 (=4+1,44) dat geeft 174,08
174,08 is weer afhankelijk van de geproduceerde warmte die op zijn beurt weer recht evenredig is met de leeftijd van koningin Beatrix (ook wel Trix). Trix was dus op de 31e jarig (dacht ik) dus 174,08 - 31 = 143,08. Hier haal je dan weer de 0,8 van HQ08 af en dat geeft 143.
Volgens het aloude telekids-liefdesmeters-spel geeft dit 1+4=5 4+3=7, 5+7=12 Dus 12% capaciteit heb je nodig.
Valt best mee zo'n berekening toch, je moet alleen zorgen dat je alles een beetje helder voor de geest hebt.
<me=dezjay>Heeft Te(x)en alleen nog maar zo zien doen op vakantie na heel wat tequillia dinge's (he ben de naam vergeten) </me>
Je bedoelt na die vieze tequilla dingen waar ik van jou zout bij moest aflikken van mn hand zodat ze nog viezer werden?
(deed ik toen ook zo?
)
(deed ik toen ook zo?
<nog ff een serieuze reply> Den knie dat je zon formule vind>
waren dat die speciale door jouw zelf in je beste Frans aan de barman uitgelegde mixjes met dat aardbeien spul?
Of loop ik me nu hard te vergissen?
Of loop ik me nu hard te vergissen?
ja die ja.. shit zeg vergeet naam van me eigen mixies... nou ja ik ga slapen
dat is geen goed teken.
Weltruste! * te(X)en heeft (nou ja, neemt) weekend! dus gaat nog even door
Weltruste! * te(X)en heeft (nou ja, neemt) weekend! dus gaat nog even door
ingeving
tequilla Gi Gi
hehe kweet het weer... dis echt offtpoic nu solly
tequilla Gi Gi
hehe kweet het weer... dis echt offtpoic nu solly
Ja dat was hem! 
Maar nu mogen de mensen met hun (ongetwijfeld zeer serieuse) antwoorden verdergaan.
Maar nu mogen de mensen met hun (ongetwijfeld zeer serieuse) antwoorden verdergaan.
Pagina: 1