Toon posts:

50% processor load voor Linksys W-G USB-netwerka

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Linksys Wireless-G USB-netwerkadapter en een Compact Wireless G broadband router. Mijn systeem draait op Windows XP pro SP2.

Nu heb ik alleen iedere seconde zo een beetje een processor belasting van ongeveer 50%. Als ik deze in de taskmanager bekijk zie ik dat deze gemaakt wordt door mijn usb netwerk adapter.

Nu is mijn vraag of dit normaal is? En zo niet hoe ik dit op kan lossen? Mijn systeem staat nml. heel vaak aan (ook ´s nachts) en kan zo eigenlijk nooit in ruste komen (cool 'n quiet). Ook is het niet mogelijk om dit proces aan 1 enkele core toe te wijzen om een of andere duistere rede.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Nieuwe/andere drivers al geprobeerd?

En wat heb je allemaal al zelf geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 18-05-2007 22:34 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Het proces draait al op 1 enkele core, zie ook de 50% belasting.
Verder is dit gedrag zeker niet normaal, een singlecore cpu zou hierdoor gewoon blijven hangen. Flikker de drivers (en eventuele software) er eens af en installeer deze opnieuw, probeer desnoods andere drivers te vinden.

🖥️ | 🚗

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
gewoon alles eraf gooien en de linksys monitor eraf halen en alleen de drivers installeren en windows zero configuration het draadloze gedeelte laten besturen!

Verwijderd

Topicstarter
Hardcore-Maniac schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 00:17:
gewoon alles eraf gooien en de linksys monitor eraf halen en alleen de drivers installeren en windows zero configuration het draadloze gedeelte laten besturen!
Zal ik eens proberen. Want ik maak al gebruik van de laatste versie van de software van Linksys.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:19:
[...]

Zal ik eens proberen. Want ik maak al gebruik van de laatste versie van de software van Linksys.
Hartelijk bedankt. Dit werkt prima zo. Met alleen de drivers geinstalleerd heeft hij hooguit een cpu load van 3% voor het netwerk.

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
astu :*)
Pagina: 1