Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:42
Ben weer ff aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon als opvolger voor mijn w800i en had de Samsung F300 op het oog. Nou heb ik een aantal vraagjes over dit toestel. Heeft deze telefoon een equalizer die je handmatig kunt instellen, zoals bij de Walkman phones? Wat is de geluidskwaliteit vergeleken met de Walkman telefoons (W800i)? Als je de equalizer niet handmatig kunt instellen, maar alleen de voorgedefinieerde instellingen, klinkt hij dan wel goed op de "bass and treble" instelling (ik zet bij mijn w800 meestal de eerste twee toon-lijnen bijna op z'n hoogst, de bass dus en de 2 laatste toon-lijnen bijna op z'n hoogst).

Mocht dit niet de telefoon zijn die ik wil dan ben iik nog aan het twijfelen tussen de w580 die nog moet uitkomen en de Samsung F500. Weet iemand trouwens wanneer deze laatste uitkomt en heeft deze wel handmatige equalizer?

Ik sluit wel sony in-ear oordopjes aan op de samsung mocht ik deze kopen, dus wel de geluidskwaliteit met die oordopjes vergelijken.

Master_A

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Deze vraag heb je ook al gesteld in Amiet01 in "Samsung Ultra Edition series" dus een apart topic is overbodig.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.