Toon posts:

Klok ect naar 2e scherm verplaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb het programma ultramon gedownload, (kheb 2 schermen) en nou heb ik een 2e taakbalk gekregen op mijn 2e scherm..

Maar hoe zorg ik ervoor dat dat stukje met programma's (naast de klok, dus geluid, gmail,msn,sidebar,ectect) ook op het 2e scherm rechts komt?

Iemand ideeen?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

"Use this device as the primary monitor" aanvinken bij het tweede scherm in de eigenschappen van je bureublad.

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want dan komt m'n start ding ook op die 2e monitor, en dat wil ik weer niet...

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:13
CodeCaster schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:51:
"Use this device as the primary monitor" aanvinken bij het tweede scherm in de eigenschappen van je bureublad.

Maar dan gaat je start knop daar ook naar toe, hij wil volgens mij alleen dat ding rechts onderin.

Edit:

Te laat.

[ Voor 4% gewijzigd door martijn1992 op 18-05-2007 20:54 ]

• Bravo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-07 19:59

Bravo

Second Best

Dit kan door de taakbalk te laten uitrekken over de twee beeldschermen.
Deze optie zit wel ergens in Ultramon verborgen, maar het is lang geleden dat ik het zelf heb gebruikt.

"Extend to second display" of zoiets

🚗 Ioniq 6 LR Lounge 20" 🔌⚡ Elli Pro gestuurd door evcc
🔋 Victron 6k5 + 16kWh | ☀️ 2700Wp SSW 30° @ SE2200 | ☀️ 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
📷 Canon 6D | 🔭 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 💥 2x 430EX II | 🎛️ Sirui T005 + C10

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-07 12:16
Voor zover ik weet kan dat niet. De primary bevat zowel de start knop als de klok + icons aan de rechterkant van die monitor. Als je erg graag een klok wil helemaal rechts (op de secondary dan dus) dan kan je misschien iets van google desktop installeren of Windows Vista (en dan de sidebar gebruiken)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:13
Het kan softwarematig volgens mij niet. Hardwarematig wel door zo'n ding die je op een dvi poort aansluit en dan komen er twee uit, je beeld wordt in tweeën gesplitst. Het enige nadeel is dat Windows je beeldschermen niet als dual screen ziet.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:23

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat voor videokaart heb je?
Dit moet je niet bij Ultramon zoeken maar bij de instellingen bij je videokaart. Ik heb hier een optie "Als een groot horizontaal bureaublad" onder nVidia control panel, die doet wat jij wilt.
Pagina: 1