Hallo
Ik zit hier bij buren uit de straat die nu enkel nog een "beperkte werkomgeving" hebben van windows vista home premium.
Nu kan ik dus uit 3 opties kiezen :
- Valideren (en surfen) op internet
- Nieuwe product code invoeren
- Contact op nemen met fabrikant (HP)
Valideren mislukt (waarschijnlijk door firewall software als ik de "help" van MS mag geloven)
Een nieuwe productcode (de code op de zijkant van de kast) werkt niet.
En contact opnemen kan niet want ze zijn gesloten.
Nu wou ik graag weten hoe ik die windows weer kan activeren. Het is een HP pavilion nogwat, de hardware lijk me verder niet relevant, windows zal op elke computer wel ongeveer hetzelfde werken.
Er staat "een" norton op, ik kan geen screenshot maken, maar er staat een grote groene balk in beeld met "Geen fraude gedetecteerd".
Wat kan ik nu nog doen ?
Ik zit hier bij buren uit de straat die nu enkel nog een "beperkte werkomgeving" hebben van windows vista home premium.
Nu kan ik dus uit 3 opties kiezen :
- Valideren (en surfen) op internet
- Nieuwe product code invoeren
- Contact op nemen met fabrikant (HP)
Valideren mislukt (waarschijnlijk door firewall software als ik de "help" van MS mag geloven)
Een nieuwe productcode (de code op de zijkant van de kast) werkt niet.
En contact opnemen kan niet want ze zijn gesloten.
Nu wou ik graag weten hoe ik die windows weer kan activeren. Het is een HP pavilion nogwat, de hardware lijk me verder niet relevant, windows zal op elke computer wel ongeveer hetzelfde werken.
Er staat "een" norton op, ik kan geen screenshot maken, maar er staat een grote groene balk in beeld met "Geen fraude gedetecteerd".
Wat kan ik nu nog doen ?