Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, kan iemand mij misschien helpen?
Ik heb een week geleden deze Zen gekocht en zonet blijft hij opeens midden in een nummer vastzitten. Niets werkt nog en als ik hem aan de computer doe dan loopt dat programma vast.
Alleen opladen doet hij nog wel.
Wat gebeurt er als de batterij dalijk leeg is, want ik kan hem niet uitzetten? Het schermpje blijft ook aanstaan.
Hopelijk weet iemand wat voordat de batterij leeg is.
Alvast bedankt.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:52
mooi laten leeglopen, waarschijnlijk werkt ie dan wel weer. (is er niet een goede reset knop op dat apparaat?)

offtopic:
en je topic titel anders maken voortaan

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

trek de batterij er eerst es uit en stop m er weer in?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Handleiding lezen? Het lijkt me redelijk sterk dat je een MP3-speler niet kan uitzetten. Daarbij zou ik je adviseren om dit ook te melden bij de winkel waar 'ie gekocht is; misschien dat je 'm meteen kan omruilen of dat ze het probleem al kennen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

MAX3400 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:29:
Handleiding lezen? Het lijkt me redelijk sterk dat je een MP3-speler niet kan uitzetten. Daarbij zou ik je adviseren om dit ook te melden bij de winkel waar 'ie gekocht is; misschien dat je 'm meteen kan omruilen of dat ze het probleem al kennen?
Dat zeg je nou, maar mijn vriendin heeft dus een MP3 speler die je moet opladen via USB (hoe handig 8)7 ) en die zou je dus als ie vastloopt idd niet uit kunnen zetten, althans, er zit niet een batterij in die je er ff uitwipt...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:47
je sloopt gewoon de accu eruit als hij het niet doet, werkt ook bij laptops.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dat jullie zo gauw antwoorden en sorrie, maar ik ben een beetje onnozel op dit gebied.
Hoe haal ik de batterij eruit? Ik zie nergens waar ik hem open kan maken.
En echt als ik die knop naar links doe om hem uit te zetten dan blijft hij gewoon aanstaan.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gewoon batterij er uit halen. Alles staat op geheugen en zou dus niet kwijt mogen raken.

Stap1 : Batterij er uit.
Stap2: Wacht even 20 seconden ofzo.
Stap3: Batterij er weer in.
Stap4: Aanzetten.

Meer info zou ook wel handig zijn. Merk en type.
Hoe hij open moet staat in de handleiding ( had je zelf ook kunnen bedenken ).

[ Voor 24% gewijzigd door geforce5_guy op 18-05-2007 20:36 ]

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-11 07:28
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:26:
Ik heb een week geleden deze Zen gekocht en zonet blijft hij opeens midden in een nummer vastzitten.
Welke Zen is "deze"?
het zou namelijk heel goed kunnen dat je de batterij er helemaal niet uit kan halen zonder het apparaat te slopen.
edit:
Precies wat geforce5_guy zei dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Vihaio op 18-05-2007 20:43 . Reden: Ik moet de post boven de mijne eerst goed lezen. ]

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben gelijk, want ik had eerst in de handleiding moeten kijken. Maar ik was helemaal in paniek, mijn hart bonst nog in mijn keel. Ik heb iets in het reset gaatje gestopt en nou doet hij het weer. Sorrie dat ik jullie zo heb lastig gevallen.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:47
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:42:
Jullie hebben gelijk, want ik had eerst in de handleiding moeten kijken. Maar ik was helemaal in paniek, mijn hart bonst nog in mijn keel. Ik heb iets in het reset gaatje gestopt en nou doet hij het weer. Sorrie dat ik jullie zo heb lastig gevallen.
Ach, we willen gewoon helpen hoor. Geen probleem

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:42:
Hopelijk blijft 'ie nu niet resetten... :+

Succes met je MP3-speler verder! d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1