Ervaring Fujitsu Siemens

Pagina: 1
Acties:

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 14:33
Hey iedereen :)

Ik was vandaag in de makro aan het kijken naar de laptopjes. Er was er slechts 1 met een 17" scherm: een Fujitsu Siemens Amilio (ofzo).
En nu viel het mij op, dat ik nog niet echt veel topics over deze ben tegen gekomen. Heeft iemand ervaring met F-S? Qua kwaliteit en prijs/kwaliteit?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sorry dat ik het zo bot zeg, maar wat denk je ervan om dit eens zelf uit te zoeken en niet op Tweakers te posten? De afgelopen paar topics van je gaan steeds over andere merken; volgens mij zijn dit soort "opsom-topics" not done maar ik kan achterlopen op de algemene policy. Zie ook hier

FS in zijn algemeen levert vrij degelijke apparatuur; zou het zelf nooit kopen want de specs vind ik 99% van de tijd ongeveer 10% achterlopen op de concurrentie.

*edit*

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 18-05-2007 20:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 14:33
Ok,

ik moet toegeven dat je misschien wel die indruk krijgt.
Nu, dit is wel maar het 2de topic dat ik post: het eerste topic was over sagernotebooks uit de US. Daarin werd erop gewezen dat, met de invoerrechten, het uiteindelijk toch niet zo'n voordelige keus was. En ivm garantie konden er ook problemen ontstaan. Dus ben ik van dat idee maar afgestapt (only a fool never changes his mind :) ).
Verder heb ik alleen maar gereplied binnen een aantal andere topics, maar (meestal) wel min of meer on topic
In het DELL9400 - topic vroeg ik naar het onderhandelen met dell over de prijs
In het santa rosa - topic, gaf ik info die ik van Dell had gekregen
In het 'laptop in duitsland' - topic gaf ik de, misschien nutteloze info dat ik niet aan KBlayouts had gedacht (anderen zien dit misschien echter ook over het hoofd, dus kan ook nuttig zijn)
En dan in het game notebook - topic, zei ik wat gamen op mijn huidige laptop gaf, en vroeg ik info over hoe (vaak) men zijn laptop/ventilatoren uitkuist

Lijkt me dus niet ZOOOOOO vreselijk overdreven, wel? :)
Toch bedankt voor de reactie :)
Dat ze 10% achterlopen moet niet perse erg zijn: als de prijs dan ook wat lager ligt. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Kwakkel op 18-05-2007 20:32 . Reden: typo ]