Toon posts:

[XP]Traag toetsenbord en Touchpad*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 weken regelmatig een traag toetsenbord en toutchpad.
CPU constant tussen de 90 en 100 % vooral system en Niet-actieve system bestanden zorgen ervoor.
Bij het afsluiten kan vraagt hij of explorer. exe en Hiddenfax.exe afgesloten mogen worden.

Kan niet vinden waar het aan ligt.
Ook virus en spyware scan ontdekt niets!

Wie kan mij helpen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

harder,

Je hebt bij het aanmelden wel kunnen zien dat we graag wat meer info willen zien :)
Zo is het wel zo handig te melden welk OS je draait bijvoorbeeld :+

Wat vermoedt je zelf wat de mogelijke oorzaak kan zijn, en waar heb je op gezocht?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
XP is mijn OS.

Heb zelf gezocht naar AVI bestanden die eventueel door explorer wordt gebruikt voor een preview.
Maar daar kan ik niets van vinden en ook de regetry key verwijderd zoals in een ander topic is geadviseerd.

Verder draait er niets bijzonders!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:24

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Met waar je op hebt gezocht wordt bedoeld wat heb je als vooronderzoek gedaan. Google raadplegen is een must hier, vind je daar niets, of kom je er niet uit, meld het hier.
Zo kan je bijvoorbeeld zoeken op "hiddenfax" bij google, dan krijg je dit als eerste hit met deze MS KB artikel over faxen als reactie. Voer het MS KB artikel omgekeert uit om je fax optie uit te schakelen. Het is mogelijk dat je fax serverice hebt draaien (moet wel, gezien hiddenfax de service is voor faxen) en dat deze alles opvreet, mogelijk omdat je geen modem hebt. Post je specs ook, dat is ook een vereiste (vaak).

Je zegt dat je een register sleutel verwijdert hebt zoals in een ander topic is aangeraden, welke sleutel en welk topic?

Commandline FTW

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik ben vooral benieuwd wat je insteek was om mediabestanden als "schuldige" te zien :)
Er zijn zoveel oorzaken te bedenken voor je probleem (interrupts, service-problemen van het proces waar de desbetreffende HID-drivers in lopen) namelijk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Gooogle informatie waar soortgelijke problemen werden veroorzaakt door Media bestanden.

Maar heb de oorzaak inmiddels gevonden. Het blijkt de battery van mijn Laptop te zijn.
Nadat ik de battery uit mijn laptop hebt gerokken en alleen op de natspanning werk is het probleem verholpen!!
Ga nog proberen te achterhalen wat de verklaring hier voor is!!
Pagina: 1