Toon posts:

DVD's

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb weer wat oude film's opgedoken, maar die staan nog op 2 cd's van elk 700 mb, hoe en waneer ik eraan ben gekomen zo ik niet weten. Maar ik wil die 2 cd's samenvoegen op 1 dvd, of tenminste er 1 film van maken. Weet iemand hier een mooi en makkelijk programma voor.

Dan heb ik ook al oude hoesjes gedownload. Die zijn geschikt voor DVD doosjes, maar de afmeteingen kloppen niet, ze zijn wat te groot. Weet iemand daar ook de afmetingen voor of hoe ik ze precies op maat kan afdrukken, zodat ik ze om het doosje kan doen? Het gaat hierbij om dit soort hoesjes
Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/6528/2fast2furiousdvdnlcoverpl4.th.jpg

Thnx alvast.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij zijn er voldoende programma's die van A tot Z een DVD kunnen maken van <x aantal videobestanden> en daarna door gebruik te maken van <y aantal grafische bestanden> er ook een omslag voor de DVD-hoes kunnen maken.

Welke programma's heb je al gevonden/geprobeerd want eenieder doet het misschien op een andere manier...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

dmv virtualdub kun je 2 AVIs aan elkaar plakken En anders kun je altijd nog dmv de nodige authoring tools er DVDs van maken (afhankelijk van wat je wilt). Heb hier zelf ooit het prog divx2dvd voor gebruikt, ging niet echt geweldig, maar het kan wel.

Verwijderd

Topicstarter
tot nu toe alleen nero cover design gebruikt, maar dat is helaas maar 1 kantje

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Ga maar eerst eens lekker zelf op zoek :) Over het transcoderen van avi's naar DVD is denk ik meer dan zat informatie te vinden. Hoe je plaatjes kleiner maakt is ook niet zo moeilijk, ieder redelijk simpel programma kan dat gewoon voor je doen, het kan zelfs met Word!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.